واعظی: به دریافت کارت زرد از پژمانفر، نماینده مشهد و همفکران او افتخار می‌کنم

  • سیاسی
  • جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ۱۷:۰۰
    کد خبر :493610
واعظی

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حساب اینستاگرامی خود نوشت: به کارت زردی که از نماینده مشهد و همفکران او در مجلس شورای اسلامی برای پافشاری بر توسعه فضای مجازی و توسعه نسل ۳ و ۴ موبایل و ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم عزیز ایران گرفتم، افتخار می‌کنم.

«محمود واعظی» روز جمعه با اشاره به اظهارات حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد در مجلس درباره دریافت کارت زرد از مجلس در حساب اینستاگرامی خود نوشت: «لازم دانستم نکته دیگری را درباره اظهارات اینستاگرامی نماینده مردم شریف مشهد و کلات به صورت جداگانه از ادعای نادرست قبلی ایشان درباره تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان توسط رئیس جمهور برای سهامداران پدیده شاندیز مطرح کنم و آن در خصوص کارت زردی است که بنده در زمان تصدی وزارت ارتباطات از ایشان و هم‌فکران ایشان در مجلس شورای اسلامی گرفته‌ام.»
رئیس دفتر رئیس جمهوری تصریح کرد: «با سربلندی عرض می‌کنم که به این کارت زرد افتخار می‌کنم چرا که علت اصلی گرفتن آن کارت زرد پافشاری و اهتمام جدی بنده و همکارانم در وزارت ارتباطات بر توسعه فضای مجازی و توسعه نسل ۳ و ۴ موبایل و ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم عزیز ایران بوده است»
واعظی یادآور شد که «از قضا ایشان (نماینده مشهد) و هم‌فکران ایشان در همه این سال‌ها نه تنها مخالفان جدی آن بودند بلکه از هیچ تلاشی برای سنگ‌اندازی در این مسیر فروگذار نکردند که یکی از این تلاش‌ها همین دادن کارت زرد بود».
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات روز‌های گذشته از دستور رئیس جمهوری برای اختصاص مبلغ هزار میلیارد تومان، به منظور جبران خسارت سهام‌داران پدیده شاندیز خبر داده بود.
در پی این ادعا محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری روز چهارشنبه اول اسفند در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران نامه رئیس جمهوری به معاون اقتصادی دولت را به منظور اختصاص چنین مبلغی، تکذیب کرد و گفت: کسانی که چنین خبر‌هایی را اعلام می‌کنند، اغراض سیاسی دارند. من چنین چیزی نشنیدم و مشخص نیست که این موضوع از کجا مطرح می‌شود، اگر قرار باشد دستوری داده شود باید از طریق دفتر ابلاغ شود.
واعظی همچنین در پیام اینستاگرامی دیگری از نماینده مشهد خواسته بود اسناد خود را درباره دستور رئیس جمهوری منتشر کند.
روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری هم روز پنجشنبه دوم اسفند با صدور اطلاعیه‌ای اظهارات پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس را مبنی بر هرگونه دستور رئیس جمهوری برای تخصیص هزار میلیارد تومان به سهامداران و مالباختگان پدیده شاندیز تکذیب کرد.
پروژه پدیده شاندیز مشهد حدود چهار سال پیش در پی برخی تخلفات از جمله دریافت نکردن مجوز‌های لازم برای ساخت‌وساز و نیز توزیع غیرمجاز سهام به صورت گسترده، در حالی که به علت سهامی خاص بودن شرکت مجاز به چنین کاری نبود، با دستور مقام قضایی تعطیل شد. در مرحله نخست این اقدام دفاتر فروش و عرضه سهام شرکت پدیده شاندیز مسدود و بعد از مدتی کل پروژه متوقف شد.
این پروژه که افزون بر ۱۳۰ هزار سهامدار در سراسر کشور دارد در این مدت با چالش‌های عدیده‌ای مواجه بود. مسئولان دولت یازدهم به ویژه وزارت کشور و استانداری خراسان رضوی و نیز دستگاه قضایی به منظور حفظ حقوق مردم و حل مشکلات آن تلاش زیادی کردند که از دریافت مجوز تغییر کاربری زمین‌ها تا مجوز‌های مربوط به ساخت‌وساز و عرضه سهام آن در بورس را شامل می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید