عرضه آپدیت اندروید 9 برای گلکسی S8 سامسونگ

    کد خبر :493588
آپدیت اندروید 9

سامسونگ در زمان معرفی رابط کاربری جدید One UI بر پایه‌ اندروید 9 وعده داده بود پرچمداران سال 2017 خود را نیز مجهز کند و حال خبر می‌رسد این آپدیت در اختیار کاربران گوشی‌های Galaxy S8 قرار گرفته است.

گلکسی S8 در سال 2017 با اندروید 7 عرضه شد و بهمن ماه سال پیش به اندروید 8 مجهز شد. حال بعد از یک سال در انتظار بروزرسانی اندروید 9 است. این بروزرسانی فعلا برای کاربران اروپای مرکزی عرضه شده ولی مسلما به زودی تمامی مالکان گلکسی s8 در تمام دنیا آن را دریافت خواهند کرد.

گزارشات رسیده از آلمان درباره Galaxy S8 نشان می‌دهد حجم این آپدیت حدود 1.6 گیگابایت و تنها برای گوشی‌های مدل SM-G950F عرضه شده است. اگر شما کاربر مدل‌های دیگر این پرچمدار هستید فعلا باید منتظر بمانید. همچنین این رابط کاربری جدید با آخرین پچ امنیتی گوگل و ویژگی‌هایی جذاب دیداری همراه خواهد بود.

اگر گوشی Galaxy S8 دارید باید منتظر اطلاعیه دریافت بروزرسانی جدید در گوشی‌های خود باشید و اگر آپدیت اتوماتیک را غیرفعال کرده‌اید، باید به تنظیمات رفته سپس از منو نرم‌افزار روی گزینه دانلود آپدیت به صورت دستی بزنید. اگر هیچ بروزرسانی جدیدی در دسترس نبود نگران نشوید و باید چند روز دیگر منتظر بمانید تا گوشی شما نیز اندروید 9 و رابط One UI جدید را دریافت کند.

اگر شما علاقمند هستید که این بروزرسانی را زودتر دریافت کنید می‌توانید به وبسایت SamMobile مراجعه کرده و آخرین نسخه جدید را که مربوط به کشورهای دیگر است دانلود کرده و به روش دستی روی گوشی خود نصب کنید البته بهتر است صبر کنید تا به طور رسمی این آپدیت را از طریق گوشی‌تان دریافت کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید