تست زمستانی بی ام و iNEXT آغاز شد

  • خودرو
  • جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۲۹
    کد خبر :493580

بیش از شش ماه است که بی ام و، ویژن iNEXT کانسپت را به نمایش درآورده است.

اکنون این خودروساز تست زمستانی نمونه پیش تولید این کراس اوور تمام برقی را آغاز کرده است. تصاویر تیزری که از این خودرو منتشر شده اولین نما از این رقیب مرسدس بنز EQC و آئودی e-tron را ارائه می دهند.

بی ام و یک مرکز تست زمستانی در آریپلوگ سوئد دارد که این تست را نیز در همان جا انجام می دهد. این خودروساز آلمانی در این تست ها، سواری، شاسی ها، سیستم تعلیق و نیرومحرکه برقی این خودرو را مورد ارزیابی قرار می دهد. iNEXT با تکنولوژی خودران و نسل جدید ویژگی های ارتباطی نیز همراه خواهد شد. بی ام و اعلام کرد: “پرچم دار گروه بی ام و دارای ترکیبی از فاکتورهای کلیدی آینده شامل هدایت خودران، ارتباطات، برقی سازی و خدمات خواهد بود.”

iNEXT که سایزی مشابه نسل جدید X5 دارد از پلتفرم جدیدی بهره می برد که اختصاصا برای خودروهای برقی تحت مالکیت گروه بی ام و ساخته می شوند. اگرچه کانسپت این خودرو بسیار آینده نگرانه به نظر می رسید، این نمونه آزمون استتار شده دارای طراحی مشابه خانواده جدید بی ام و است. درهای خودکشی نسخه کانسپت در این خودرو به نسخه های معمولی تغییر یافته اند و دماغه آن نیز شبیه به X7 است. سقف صاف و ستون D شیب دار ظاهر یک شاسی بلند مناسب را به iNEXT داده است. رینگ هایی ممولی نیز در این خودرو به چشم می خورند. کابین این خودرو پیشرفته ترین ساختار در میان مدل های بی ام و را خواهد داشت.

تولید انبوه این خودرو از سال 2021 در کارخانه Dingolfing این خودروساز آغاز خواهد شد. این خودرو پس از عرضه در کلاس کراس اوورهای برقی ممتاز قرار می گیرد که شامل مدل X تسلا، جگوار I-Pace، آئودی E-Tron کواترو، مرسدس بنز EQC، هیوندای نکسو EV و خودروهای آینده ای مبتنی بر اشکودا ویژن E کانسپت و مینی الکتریک خواهد بود.

کانسپت بی ام و، ویژن iNEXT:

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید