برگزاری سه نمایشگاه بهاره در تهران

    کد خبر :493504
استاندار تهران

استاندار تهران از برگزاری سه نمایشگاه بهاره در تهران خبر داد و گفت: با نظر فرمانداران نمایشگاه‌های بهاره در سطح شهرستان‌های استان تهران نیز برگزار می‌شود.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: امسال در سه منطقه تهران سه نمایشگاه بهاره برگزار خواهد شد البته اگر تقاضا زیاد باشد این احتمال وجود دارد که دو نمایشگاه بهاره دیگر در تهران ایجاد شود و به این ترتیب تعداد نمایشگاه‌های بهاره به پنج نمایشگاه برسد.

وی افزود: نمایشگاه‌های بهاره از ۱۰ تا ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار خواهند شد. این نمایشگاه‌ها در سال‌های گذشته برگزار میشده و رضایتمندی مردم را نیز به همراه داشته است. در حقیقت تقاضا و مطالبه مردم است. لذا ما هم کمک خواهیم کرد که با همکاری اتحادیه‌ها و صنوف این کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

محسنی بندپی ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران نیز با نظر فرمانداران امکان برگزاری این نمایشگاه‌ها وجود دارد.

استاندار تهران درباره محل برگزاری نمایشگاه‌های تهران گفت: نمایشگاه‌های بهاره تهران در نقاط مصلی امام (ره)، خاوران و بوستان ولایت برگزار خواهد شد. در حال حاضر بر اساس رصد نیاز بازار نمایشگاه‌های جانمایی شده در حکیمیه و پارک ارم در انتظار اعلام نیاز اتاق اصناف است. در حقیقت مجوز برگزاری پنج نمایشگاه در شهر تهران و یک نمایشگاه در هریک از شهرستان‌های استان تهران صادر شده است. لذا سه نمایشگاه در ایام شب عید برگزار می‌شود و در صورت نیاز بازار دو نمایشگاه دیگر نیز برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید