اختراع دختر چینی برای فرار از انجام تکالیف مدرسه

    کد خبر :493474
اختراع دختر چینی

یک دختر چینی راهی جالب برای فرار از تکالیف مدرسه خود اختراع کرده است. وی موفق شده یک روبات را احتراع کند که ضمن تقلید دستخط اصلی دانش آموزان درست مثل آنان مشق بنویسد.

این دانش آموز به ارتقاء نرم افزار روبات نویسنده یک روبات مشابه برای استفاده مجدد ایجاد کرده است.

جالب است بدانید نظرات در مورد اختراع این دانش آموز چینی به شدت متناقض است. برخی می گویند او متقلب است و عده ای دیگر می گویند که او راهی مناسب برای پایان دادن به وظیفه خسته کننده اش پیدا کرده است و باید ابتکار او را مورد تشویق قرار داد.

اما اوچگونه این کار را انجام داد؟ این دانش آموز باهوش ابتدا یک روبات نویسنده را خریداری کرد و سپس به جای این که از روبات بخواهد الگوهای تکراری را بنویسد با ایجاد تغییرات در نرم افزار روبات، سیستمی را یاجاد کرد که روبات از دستخط وی به شکل مو به مو کپی کند و در اصل تکالیف را به صورت اختصاصی برای او بنویسد.

خواندن و نوشتن با مهارت در زبان چینی نیازمند شناخت هزاران کاراکتر است. کپی کردن آنها به صورت مکرر اغلب به عنوان گامی ضروری در یادگیری نحوه نوشتن دیده می شود. اما بسیاری از دانش اموزان از یادگیری این فرایند دشوار خسته شده اند. به خصوص این که گاهی یادگیری یک عبارت نیاز به صدها بار تکرار دارد.

به گزارش انتخاب،اما جالب ترین نکته این گزارش به موضوع افشای ساخت این روبات باز می گردد. درواقع این دختر باهوش روبات خود را مخفیانه طراحی کرده بود و در هنگام انجام تکالیفش تفریح می کرد. اما پس از آن که چندین بار زودتر از حد انتظار مادرش تکالیفش را انجام داد، مادرش به او مشکوک شد و در حین تمیز کردن اتاقش این روبات متقلب را پیدا کرد.

اما این اولین بار نیست که دانشجویان و دانش آموزان چینی راه هایی برای تقلب در نوشتن تکالیف یا کپی آنها می جویند. برخی از این افراد از قلم های لیزری و حتی دستگاه کپی کمک می گیرند. با این همه ایده این دانش آموز در نوع خود منحصر به فرد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید