نرخ رسمی پژو ۲۰۰۸ اعلام شد + جزئیات

    کد خبر :49335

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: در صورتی که عوامل موثر بر قیمت تمام شده به ویژه نرخ ارز نسبت به شرایط کنونی ثابت بماند، در آغاز تحویل، پژو ۲۰۰۸ با ۹۸ میلیون و ۹۰۰هزارتومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

هاشم یکه زارع با اعلام قیمت و شرایط پیش فروش پژو 2008 به عنوان محصول جدید شرکت ایران خودرو گفت: بعد از انعقاد قرارداد با پژو، نخستین محصول مشترک شرکت ایکاپ در فاصله ای کم، به مرحله تولید رسید و پیش فروش آن انجام شد.

وی با اشاره به حجم بالای در‌خواست برای ثبت نام در طرح پیش فروش این محصول گفت: بروز برخی مشکلات در زمان ثبت نام، به دلیل حجم بالای تقاضا و ترافیک در اینترنت و درگاه بانک ها در زمان ثبت نام بود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ‌خودرو با اشاره به رقبای این محصول در بازار کشور گفت: محصولات مشابه این محصول در بازار ایران با قدرت موتور به مراتب ضعیف تر با قیمت بالای 130 میلیون تومان به فروش می رسد.

به گزارش ایرنا، ،پژو 2008 در حالی به‌ عنوان اولین خودرو پسابرجامی کشور در حال تولید است که تحویل آن به مشتریان از اواخر تابستان آغاز خواهد شد.

بر اساس اعلام منابع رسمی، همه امور مربوط به ‌پژو 2008 اعم از فروش و خدمات پس از فروش، در ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) پیگیری خواهد شد.

2008 نخستین خودرو حاصل از قرارداد ایران خودرو و پژو است که از اوایل امسال وارد خط تولید شد و قرار است با قیمتی معادل 98 میلیون و 900 هزار تومان پیش‌فروش شود که پیش‌پرداخت این خودرو بین 40 تا 50 میلیون تومان خواهد بود.

با این حال طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است در مجموع در سال جاری بین 12 تا 15 هزار دستگاه از این محصول تولید و پیش فروش شود. ایکاپ تصمیم دارد تا پایان سال، همه 2008‌های پیش‌فروش شده را به دست مشتریان برساند.

اما از همین حالا نگرانی‌هایی بابت بروز دلالی و واسطه‌گری در بازار پژو 2008 به وجود آمده است. از این رو انتظار می‌رود مسوولان ایکاپ نهایت دقت را در برنامه‌ریزی فروش پژو 2008 به کار گرفته و اجازه ندهند سرنوشت خودروهایی مانند تندر-90 و دنا و ساندرو که با صعود شدید قیمت در بازار مواجه شدند، برای این محصول تکرار شود.

منبع:ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید