آغاز ثبت نام بیمه تکمیل درمان رانندگان حمل و نقل عمومی از فردا

    کد خبر :493291
اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیل درمان رانندگان حمل و نقل عمومی از شنبه (۴اسفندماه) خبر داد.

مرتضی ضامنی در خصوص آخرین وضعیت طرح صدور بیمه‌نامه‌های رانندگان حمل و نقل عمومی بدون سود و ضامن تا سقف ۳ میلیون تومان اظهارکرد: فرآیند این طرح آغاز شده است و رانندگان می‌توانند برای دریافت کلیه خدمات بیمه‌ای از قبیل بیمه شخص ثالث، بیمه تکمیل درمان، بیمه آتش سوزی و تمام بیمه نامه‌های مورد نیاز به شعب منتخب بیمه دانا که در هر شهر سازمان تاکسیرانی مربوطه اطلاع‌رسانی لازم را کرده مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح شرایط خوبی دارد زیرا بدون نیاز به ضامن، گشایش اعتبار و بیمه‌نامه صادر می‌شود، گفت: ثبت‌نام برای صدور بیمه‌های دیگر به جز بیمه تکمیل درمان از روزهای گذشته آغاز شده است و ثبت‌نام بیمه تکمیل درمان از شنبه (۴ اسفندماه) آغاز می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در پاسخ به این پرسش که پیش بینی می‌کنید این بیمه‌ها چه تعداد از رانندگان را تحت پوشش قرار دهد، اظهارکرد: به دلیل اینکه در آغاز این طرح هستیم ۳۰۰۰ نفر تشکیل پرونده داده‌اند اما با توجه به مزایایی این طرح اعم از سود و کارمزد صفر درصد و پرداخت اقساط در ۱۲ ماه به نظر می‌رسد تعدادی بیشتری تمایل به ثبت نام داشته باشند.

مزیت دیگر این طرح این است که در صورتی که رانندگان نسبت به پرداخت اقساط خود، خوش حساب باشند، سال آینده نیز اتوماتیک و بدون مراجعه مجدد بیمه‌نامه هایشان صادر و به صورت رایگان به درب منزلشان ارسال می‌شود.

ضامنی همچنین به آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیل درمان از شنبه ۴اسفند نیز اشاره کرد وگفت: رانندگان می‌توانند از روز شنبه با مراجعه به سایت www. Irtusan.ir ثبت نامشان را در حوزه بیمه تکمیل درمان انجام دهند و همچنین تا ۲۰ اسفند سالجاری فرصت دارند نسبت به تکمیل اطلاعات خود و خانواده اقدام کنند تا پس از جمع آوری و تجمیع اطلاعات نسبت به صدور بیمه نامه تکمیل درمان اقدام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید