فیلم مورد علاقه اسپیلبرگ از میان نامزدهای اسکار

    کد خبر :493108
نامزدهای اسکار

کارگردان فیلم نامزد جایزه اسکار “کتاب سبز” از حمایت استیون اسپیلبرگ کارگردان بلندآوازه سینما نسبت به فیلمش گفت.

در اصل قرار بود فوکوس فیچرز تهیه فیلم را برعهده بگیرد اما در نهایت این کمپانی تصمیم گرفت قید پروژه را بزند و پس از آن من از ریچارد لاوت خواستم که فیلم را نزد اسپیلبرگ ببرد.

به نقل از ایندیپندنت، کارگردان “کتاب سبز” در این مصاحبه اظهار کرد که استیون اسپیلبرگ عاشق فیلمش شد به گونه ای که در طی ۲ هفته پنج بار آن را مشاهده کرد.

فارلی افزود: اسپیلبرگ ساعت ۸ صبح فیلم را دید و ساعت ۱۰ صبح با حالتی ذوق زده با من تماس گرفت و گفت که این فیلم محبوب ترین فیلم رفاقتی است که پس از “بوچ کسیدی و ساندنس کید” دیده است.

اسپیلبرگ پس از آن فیلم را با خود به دریم ورکز (استودیوی متعلق به اسپیلبرگ) برد و قراردادی با یونیورسال پخش کننده فیلم امضا کرد. یونیورسال هم فیلم را در جشنواره بین المللی تورنتو شرکت داد. چند هفته بعد هم فیلم جایزه مردمی جشنواره تورنتو را از آن خود کرد و وارد کارزار فصل جوایز شد و بدین ترتیب بود که موفقیت فیلم تضمین شد.

“کتاب سبز” در فصل جوایز امسال همچنین توانست جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم کمدی/موزیکال را از آن خود کند. این فیلم در ۵ رشته از جمله بهترین فیلم نیز نامزد جایزه اسکار شده است و به احتمال فراوان یکی از مهم ترین بخت های دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم در کنار “رُما” آلفونسو کوارون خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید