گروه های فلسطینی: مسجد الاقصی خط قرمز است

    کد خبر :493098
گروه های فلسطینی

گروه های مبارز فلسطینی اعلام کردند: مسجد الاقصی خط قرمز است و هرگز تداوم تعرضات دشمن صهیونیستی به شهر قدس را نخواهیم پذیرفت.

به گزارش بازتاب به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروه های مبارز فلسطینی اعلام کردند که مسجد الاقصی خط قرمز است و هرگز تداوم تعرضات دشمن صهیونیستی به شهر قدس را نخواهند پذیرفت.

این گروه ها به اشغالگران صهیونیست درباره تداوم تعرضات به مسجد مبارک الاقصی و پاسداران این مسجد هشدار دادند.

گروه های فلسطینی اعلام کردند: هرگز در قبال تجاوزات بی وقفه ارتش رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی بی تفاوت نخواهیم ماند، رژیم اشغالگر قدس باید در قبال تجاوزات و جنایات وحشیانه خود پاسخگو باشد.

گروهای مذکور از توده های فلسطینی خواستند تا در باب الرحمه دست به قیام گسترده بزنند و به منظور پاسداری از مقدسات اسلامی و در راس آنها مسجد الاقصی و به شکست کشاندن توطئه های شوم دشمنان علیه این مسجد همواره در این مکان مقدس حضور داشته باشند.

گروه های فلسطینی تاکید کردند که تمامی این تجاوزات و تعرضات در سایه سکوت خفت بار عربی و اسلامی و رقابت آشکار برخی از سران کشورهای عربی با یکدیگر در زمینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

در بخش دیگر این بیانیه خاطرنشان شده است که شتاب فزاینده سران کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و اجلاس شوم ورشو، دشمن صهیونیستی را به تداوم تجاوزاتش علیه مسجد الاقصی و قدس تشویق کرد.

در این بیانیه می خوانیم که مسجد الاقصی یک خط قرمز است و هرگونه تلاش رژیم صهیونیستی در راستای ایجاد تغییر وضعیت حقوقی و تاریخی آن به ضرر این رژیم تمام می شود و این رژیم و سران آن بهای سنگینی پرداخت می کنند.

گروه های مذکور از فلسطینیان خواستند تا به فعالیت های مبارزاتی و مقاومتی خود علیه اشغالگران صهیونیست شدت بخشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید