رئیس جامعه الزهرای قم:فعالیت جناحی و طرفداری از یک نامزد خاص در این تشکیلات مجاز نیست

  • سیاسی
  • دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۸:۴۰

رئیس جامعه الزهرای قم اعلام کرد: محیط علمی و حوزوی مقدس جامعه الزهرا(س) باید از هرگونه تبلیغات له یا علیه نامزدها منزه بماند و هر نوع بحث و فعالیت جناحی و گروهی و طرفداری از یک نامزد خاص در محیط جامعه و همه جلساتی که به نام جامعه برگزار می‌شود مجاز نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سیّد محمود مدنی بجستانی در بیانیه ای که در سایت رسمی این مرکز حوزوی منتشر شد، بیان کرد: هر فرد به صورت شخصی در چارچوب وظیفه شرعی و قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی می‌تواند فعالیت سیاسی و انتخاباتی داشته باشد و اشخاص در انتخاب افراد آزادند ولی هرگونه سوء استفاده از نام مبارک جامعه الزهرا(س) شایسته نیست.
وی ادامه داد: دعوت همگان به حضور حماسی و پرشور و دشمن شکن و وحدت آفرین و نیز تبیین شاخص‌ها و معیارهای انتخاب اصلح نظیر تعهد به اسلام ناب محمدی(ص) و تشیع علوی و فاطمی(س) و التزام به اندیشه‌های والای امام امت و رهبری معظم انقلاب(مد ظله العالی) را وظیفه خود می دانیم و به دور از هرگونه نشان جناحی و گروهی در انجام این وظیفه، تلاش خواهیم کرد.
وی در بیانیه اظهار داشت: بنده به پیروی از امام بزرگوار و رهبری معظم انقلاب اسلامی ضمن حضور جدّی در صحنه انتخابات، همه عزیزان را به حضور حماسی و فعال و با نشاط در آنجام این وظیفه الهی و ملی دعوت می‌کنم.
وی در این بیانیه استادان ، طلاب، مدیران، کارمندان و کارگران جامعه الزهرا (س) را به عنوان مخاطب قرار داد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
بیش از 14 هزار طلبه خواهر وبیش از 650 استاد خانم در جامعه الزهرا مشغول تحصیل هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید