آقاخانی از«هفت عصر هفتم پاییز» می‌گوید

    کد خبر :49277

نمایش «هفت عصر هفتم پاییز» نیمه دوم شهریور ماه سال جاری در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

جدیدترین تولید گروه تئاتر پوشه به نویسندگى و کارگردانى ایوب آقاخانى با عنوان «هفت عصر هفتم پاییز» به زودی در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

این نمایش به عنوان جدیدترین عاشقانه آقاخانى در بستر تریلوژى پرتره‌نگارى‌هاى جنگ اوست. بیش از این نمایش‌های «کابوس شب نیمه ى آذر» و «تکه هاى سنگین سرب» روی صحنه رفته اندکه هر دو آثار متفاوتى در عرصه تئاتر وابسته به مضامین برآمده از تاریخ جنگ تحمیلى به شمار مى‌آمدند.

آخرین حلقه این سه‌گانه با نام «هفت عصر هفتم پاییز» شهریور امسال در مجموعه تئاترشهر روى صحنه مى‌رود.این بار شخصیت مورد توجه در اثر، قهرمان ملى، شهید سید محمدعلى جهان‌آرا است که آقاخانى در رابطه با آن می‌گوید: «این نمایشنامه از مجموعه سه‌گانه‌ام به لحاظی نمایشى‌ترین رویکرد را در روایت دارد و من تلاش خود را کرده‌ام که در مسیرى زیبایى‌شناسانه بین این متن و دو اثر قبلى یک هماهنگى ارگانیک ایجاد کنم؛ چه در روساخت و چه در زیرساخت. آرزو مى‌کنم مورد پذیرش و علاقه مخاطبان قرار بگیرد.»

آقاخانی در پایان اظهار داشت: «تاکنون حضور کامبیز دیرباز در این نمایش قطعى شده و به زودى ترکیب بازیگران نمایش جدید گروه تئاتر پوشه کامل می‌شود و تمرینات آن آغاز خواهد شد.»

نمایش «هفت عصر هفتم پاییز» نیمه دوم شهریور ماه سال جاری در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید