تاکید استاندار تهران بر لزوم نظارت بر پرداخت پاداش و عیدی کارگران

    کد خبر :492637
پرداخت پاداش و عیدی کارگران

استاندار تهران با تاکید بر لزوم حمایت از اشتغال و بنگاه‌های اشتغال زا در استان تهران بر لزوم نظارت بر روند پرداخت پاداش و عیدی کارگران تاکید کرد.

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کارگروه شورای اشتغال استان تهران گفت: براساس بررسی‌های که از طرح‌های مصوب اشتغال پایدار روستایی در استان تهران انجام شده است نشان می‌دهد تمامی اهداف پیش بینی شده در عمل اجرا شده در حقیقت از ۱۰۹ طرحی که بر روی آنها بررسی و پایش انجام شده تنها سه طرح اشکالات جزئی داشتند و به این ترتیب انحراف ما از هدف گذاری‌ها بسیار جزئی است.

وی افزود: طرح‌های راکد و نیمه کاره را فرمانداران باید شناسایی کرده و اگر نیازمند کمک فنی و اعتباری هستند با دستگاه‌های مربوطه و سرمایه گذاران جلسات مشترک برگزار کنند تا با همراهی بانک‌های عامل این طرح‌ها به پیش برود.

وی ادامه داد: برای فعال سازی طرح‌های راکد و نیمه کار نیازمند ابتکار عمل هستیم، لذا این انتظار از فرمانداران می‌رود در این حوزه فعال عمل کند.

وی تاکید کرد: همه باید به کمک اشتغال بیایم و بنگاه‌های اشتغال‌زا را حمایت کنیم، در این شرایط اقتصادی دولت تمام همت خود را به کار بسته تا کمک کند این حوزه مورد حمایت قرار گیرد.

استاندار تهران در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با تاکید بر این که در آستانه سال جدید واحدهای تولیدی نباید تعطیل شوند اظهار کرد: لازم است با تعامل و همکاری از تعطیلی واحدهای تولیدی در سطح استان تهران جلوگیری شود، همچنین اگر نیاز است در این راستا خارج از نوبت در جهت عدم تعطیلی این واحدها جلسه برگزار شود، این آمادگی در استانداری تهران وجود دارد.

به گزارش ایسنا،محسنی بندپی تاکید کرد: در آستانه سال جدید نظارت بر روی پرداخت پاداش عیدی کارگران باید در دستور کار قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید