افتتاح ۴پروژه دریایی و بندری همزمان با سفر رئیس جمهور به شهرستان بندرلنگه

    کد خبر :492617

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان و بندرلنگه، ۴ پروژه دریایی و بندری از جمله پروژه لایروبی اسکله مواد معدنی و بازگشایی درب ضلع غربی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه، پروژه احداث اسکله سوخت رسانی و احداث اسکله ناجی در بنادر و دریانوردی بندرلنگه بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح گردید.

به گزارش بازتاب،” قاسم عسکری نسب” درباره پروژه های افتتاحی حوزه دریایی و بندری که همزمان با سفر رییس جمهوری به شهرستان بندرلنگه صورت گرفت، اظهار داشت: ارزش ریالی این ۴ پروژه که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری شده است، ۳۰ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال می باشد که بخش عمده آن از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی و بخشی دیگر نیز از محل جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه های سرمایه گذاری، توسعه ای، عمرانی، فنی و دریایی برای حدود ۵۰ نفر نیز اشتغالزایی مستقیم به دنبال داشته است.

عسکری نسب ساماندهی ترافیک ورودی بندر، کاهش ترافیک خیابان مجاور بندر، تفکیک ورود و خروج خودروهای سنگین، افزایش ایمنی عملیات سوخت رسانی شناورها، ارائه خدمات مطلوب و رضایت صاحبان شناورها، تسریع در ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی، ارتقاء استاندارد بر اساس کنوانسیون (SAR) را از جمله مهمترین اهداف این پروژه ها قلمداد کرد.

گفتنی است، اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه به عنوان هسته مرکزی بنادر غرب هرمزگان و پایتخت ترانزیت کشور با پوشش بر هفت بندر تجاری و مسافری از انتهای محدوده شهرستان بندرخمیر تا ابتدای حوزه استحفاظی استان بوشهر و پشتیبانی نیمی از جزایر کشور، همچنین در برگیری۵۷۵ کیلومتر مرز دریایی از نقاط مهم مدیریت بر سواحل کشور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید