تجمیع خطوط پلیس 110 در تمام استان‌ها به جز دو استان

    کد خبر :492214
نقشه راه فرماندهی کنترل ناجا

معاون عملیات ناجا از رونمایی “ نقشه راه فرماندهی کنترل ناجا” و “رهه نامه تاکتیکی فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور ” و همچنین تدوین کتاب جامع عملیاتی خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا در همایش معاونت عملیات ناجا، با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت و مدافعان حریم و حرم، در تشریح اهم اقدامات معاونت عملیات ناجا در سال 97 ، اظهار داشت: اجرایی کردن و تحقق فرامین و انتظارات مقام معظم رهبری، تدابیر فرمانده نیروی انتظامی، ابلاغیه ها و دستورالعمل های سازمانی در حوزه مأموریتی این معاونت اولین اولویت کاری مان بوده است.

وی عنوان کرد: تهیه و برآورد طرح های عملیاتی، هدایت و نظارت در اجرای عملیات ها ، فعال نگه داشتن و به روز آمدی فرماندهی کنترل ( مرفوک) ، اجرای طرح تجمیع خطوط 110 در تمام استان‌ها (به جز دو استان ) و … از دیگر اقدامات این معاونت در سال جاری بوده است.

معاون عملیات ناجا ادامه داد: تدوین کتاب جامع عملیاتی به صورت نوین و کتاب عملیاتی استان‌ها بر مبنای جغرافیا و جرم نیز از دیگر محورهای کاری این معاونت می‌باشد.

سردار ساجدی نیا یادآور شد: اهتمام به تشدید فعالیت قرارگاه امام علی (ع) مطابق تدابیر و تعامل با نهادهایی چون سپاه پاسداران و بسیج از دیگر محورهای مأموریتی این معاونت می باشد؛ در کنار این مهم ، علاوه بر برگزاری رزمایش ها در استان های مختلف، بر ارتقاء آمادگی و توان رزمی یگان ها نیز تمرکز ویژه ای داشته ایم.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: ارتقاء آمادگی و توان یگان‌های تکاوری نیز به صورت جدی دنبال و اجرایی شد به گونه ای که امسال برای این یگان به صورت مستقل همایشی برگزار شد.

براساس گزارش سایت پلیس، وی یادآور شد: در حوزه پدافند غیرعامل نیز اقداماتی صورت گرفته و امروز از ” نقشه راه  فرماندهی کنترل ناجا” و “رهه نامه تاکتیکی فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور ” رونمایی می شود.

معاون عملیات ناجا در خاتمه گفت: تلاش داریم سرباز شایسته ای برای فرماندهی معظم کل قوا و خدمتگزاری صادق برای مردم باشیم و با آمادگی و بهره مندی حداکثری از ظرفیت ها، مأموریت ها را با اقتدار دنبال و اجرایی می کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید