کارکنان شهرداری در سال 94 به اندازه 2 سال و نیم سفر رفتند

    کد خبر :491982
شهرداری

مجموع روزهایی که 154 نفر از کارکنان شهرداری در سال 94 به سفر رفته اند 949 روز است. یعنی به اندازه 2 سال و نیم. نکته جالب سفره های 13 نفره در این سال به دو کشور روسیه و مجارستان است که دستاوردهای این سفرهای پرهزینه مشخص نیست .

به گزارش اسکان نيوز ، بررسی سفرهای خارجی در سال 94 که همچنان مدیران گذشته شهر بر سر کار بودند، نشان می‌دهد 949 روز 154نفر کارکنان شهرداری در سفر خارجی بودند.

از مجموع 43 سفری که در این سال انجام شده، 7 سفر مربوط به ژاپن بوده که نشان می‌دهد این کشور بیشترین مطلوبیت را برای مدیران شهری وقت داشته است. سفر به کشور چین چهار بار اتفاق افتاده و کارکنان شهرداری سه‌بار به مالزی، یک‌بار به کرواسی، سه‌بار به سوئیس، سه‌بار به ایتالیا، چهار بار به آلمان، یک‌بار به تایوان، دوبار به فرانسه، دوبار به روسیه، یک‌بار به مجارستان، یک‌بار به پاناما، یک‌بار به اتریش، سه‌بار به ترکیه، یک‌بار به ارمنستان، یک‌بار به دبی و دوبار به اسپانیا رفته‌اند.

در چهار سفری که مدیران شهری به چین داشته‌اند، مجموعاً 20 نفر مسافر بوده و 25 روز در این سال در چین مانده‌اند. در سه سفر به مالزی، مجموعاً 21 نفر به مدت 19 روز در این کشور حضور داشتند.

در کشور ژاپن مجموعاً 11 نفر به مدت 119 روز، در کرواسی یک هیئت سه نفره پنج روز حضور داشته، در مجموع سه سفر به سوئیس، سه نفر به مدت12 روز در این کشورها حضور داشتند. همچنین کارکنان شهرداری در سه نفری که به ایتالیا داشتند، 14 نفر به مدت 18 روز به این کشور سفر کرده‌اند. در چهار سفر آلمان، 14 نفر به مدت 18 روز در این کشور اقامت کرده و در سفر تایوان نیز یک نفر به مدت 6 روز، در دو سفر به فرانسه، چهار نفر به مدت 11 روز و در سه سفر به روسیه، 19 نفر به مدت 17 روز، در مجارستان 13 نفر به مدت 4 روز، در پاناما 4 نفر به مدت 4 روز، در اتریش یک نفر به مدت 8 روز، در سه سفر به ترکیه، 10 نفر به مدت 12 روز، در ارمنستان 3 نفر به مدت 6 روز، در اسپانیا 4 نفر به مدت 11 روز و در دبی 5 نفر به مدت 5 روز حضور داشتند.

همچنین سه سفر به کشورهای مختلف انجام شده که در سفر به آلمان و اتریش، پنج نفر به مدت پنج روز، در سفر مشترک به واتیکان، اتریش و فرانسه، یک نفر به مدت 15 روز و در سفر مشترک به اتریش و فرانسه، سه نفر حضور داشتند.

در این سال شهرداری تهران با هزینه خود، دو سفر 13 نفره به روسیه و مجارستان داشته است که در سفر روسیه 5 روز و در سفر مجارستان 4 روز اقامت کرده‌اند. در سفر مجارستان دلیل این سفر، توسعه مناسبات دوجانبه عنوان شده و دو عکاس، یک خبرنگار و دو تصویربردار نیز این هیئت را همراهی می‌کردند.

در سفر پرجمعیت به روسیه نیز هدف از این سفر، امضای تفاهمنامه همکاری‌ها و توسعه مناسبات دوجانبه عنوان شده که در این سفر، زهرا مشیر، معصومه آباد و الهه راستگو نیز همراه شهردار تهران بودند. در این سفر یک خبرنگار، یک تصویربردار و یک عکاس نیز شهردار وقت تهران را همراهی می‌کرده است.

بازدید از نمایشگاه بین‌المللی فناوری چین و شانگ‌های، حضور در کنفرانس و نمایشگاه‌های بین‌المللی IFCEM2015، خرید اقلام نورپردازی، شرکت در دوره‌های آموزش بین‌المللی برای کلانشهرها، بازدید از دستاوردها و نحوه مدیریت شهری ژاپن، شرکت در نمایشگاه شهر هوشمند کیوتو، شرکت در دوره آموزشی مدیریت منابع انسانی دولتی، شرکت در چهل و یکمین کنفرانس بین‌المللی تونس، شرکت در اجلاس WSIS2015، شرکت در کنفرانس UITP، بازدید از شرکت‌های تولیدکننده نردبام و بالابر نجات، بازدید از نمایشگاه اینترشوتز آلمان، شرکت در اجلاس بررسی توسعه شهرهای دوستدار سالمند، شرکت‌ در کارگاه‌های آموزشی توسعه شهرهای سازگار با محیط‌زیست، گذراندن دوره تخصصی آموزشی آلودگی هوا، بازدید از تالار فیلارمونیک اتریش، شرکت در سمپوزیوم روند توسعه پایدار شهرها به دعوت پاپ در واتیکان اما به هزینه شهرداری تهران، شرکت در اجلاس مشترک مرکز اسکان بشر سازمان ملل و توسعه مناسبات دوجانبه، تحویل گرفتن تابلوهای متغیر خبری، شرکت در دوره آموزشی مدیریت کمپوست، حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو، توسعه مناسبات دوجانبه، شرکت در کنفرانس IGU، شرکت در دوره عملی و تکمیلی زباله‌سوزهای شهری، حضور در کنگره جهانی مدیریت پروژه IPMA، حضور در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت، شرکت در نشست تحول و پویایی چهره‌نگاری شهرها، اجلاس والک 21، شرکت در کنگره بین‌المللی آتش‌نشانی A+A، شرکت در نشست مشترک شورا و مجمع پایدار شهرها، بازدید از کارخانه FIP، دیدار با مقامات فرهنگی ارمنستان، مذاکرات با مقامات شرکت مدیا PRO که یک شرکت تولیدکننده محتوای چندرسانه‌ای است، بازدید از مدیریت بحران شهر استانبول، شرکت در کارگاه آموزشی و پژوهشی ISRA، شرکت در کارگاه آموزشی پرداخت الکترونیک و بانکداری اسلامی، بازدید از کارخانه تولیدکننده نئوپراس، شرکت در نمایشگاه اینترسک، شرکت در کنفرانس علم و فناوری در اجرای چارچوب فندای، شرکت در کنفرانس بین‌المللی صنعت تلفن همراه و نمایشگاه آیتی‌ترنس 2016، دلایل این سفرها عنوان شده است.

نکته قابل توجه، حضور کارکنان حراست در این سفرها است. به طور مثال معاون حراست شرکت ارتباطات مشترک در کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی تلفن همراه، همراه مدیرعامل وقت شرکت ارتباطات مشترک شهر می‌‌شود. این اتفاق در بیشتر سفرهای خارجی در این سال تکرار شده است.

در سفری که مدیران شهری برای خرید اقلام و لوازم نورپردازی داشته‌اند، یک عضو از کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر حضور داشته که در لیست منتشر شده، نامی از وی برده نشده است.

یکی از سفرهای جالب توجه، سفر چهار مدیر شهرداری به همراه یک عضو شورا به آلمان و اتریش است که تنها دلیل آن، بازدید از تالار فلارمونیک عنوان شده است. هزینه این سفر را شرکت توسعه فضاهای فرهنگی پرداخت کرده است.

یکی دیگر از سفرهای جالب سال 94، حضور مدیرکل سلامت و مدیرکل امور بانوان به همراه دو کارشناس معاونت اجتماعی به مدت 6 روز در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت است.

عبدالمقیم ناصحی، عبدالحسین مختاباد، مهدی چمران، معصومه آباد، الهه راستگو و محمد سالاری از اعضای شورایی هستند که در این سفرها، کارکنان شهرداری را همراهی کرده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید