برگزاری مجمع عمومی فدراسیون تیروکمان؛ رفع مسدود شدن حساب فدراسیون به دلیل بدهی تا استراحت ورزشکاران در ماشین!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۵۷
    کد خبر :491958

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد.

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، غلامرضا شعبانی بهار و اعضای مجمع برگزار شد.

در این نشست کلیپی از عملکرد فدراسیون در یک سال گذشته ارائه شد.

همچنین بازرس و حسابدار گزارش مالی خود را ارائه کردند که طی آن رقم بدهی باقیمانده فدراسیون از ادوار گذشته حدود یک میلیارد تومان عنوان شد. در یک سال گذشته و با حضور شعبانی بهار در راس فدراسیون در حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان از بدهی فدراسیون پرداخت شده است.

تقویم سال 98 فدراسیون تیراندازی با کمان هم به تائید اعضای مجمع رسید.

به گزارش تسنیم ،به دلیل بدهی فدراسیون حساب فدراسیون مسدود شده بود که این موضوع حل شده است. حسابردار تاکید کرد موضوع بدهی‌ها باید به صورت جدی پیگیری شود تا باز هم فدراسیون با مسدودیت حساب رو به رو نشود.

احمدی، معاون وزیر ورزش گفت: بدهی‌های سنواتی عامل آزار دهنده‌ای در جهت پیشبرد برنامه‌های فدراسیون است و می‌تواند برای فدراسیون مشکل ایجاد کند و باید تعیین تکلیف شود.

مجید احمدی، سرمربی کامپوند در مجمع تاکید کرد: در شان ورزشکاران تیم ملی نیست که در چمن استراحت کنند و برای هر اردو دغدغه خوابگاه داشته باشیم. شعبانی‌بهار این موضوع را پیگیری کرده است اما از نظر مالی مشکل وجود دارد و از وزارت ورزش می‌خواهم که این دغدغه را برطرف کنند.

اسماعیل عبادی، قهرمان بازی‌های آسیایی نیز در مجمع یادآور شد: شعبانی‌بهار کارهای خوبی انجام داده است. دغدغه ما در مورد تجهیزات کمتر شده است‌. یکی از مشکلات بزرگ ما در تیم ملی خوابگاه است. در خوابگاه‌های مختلف استادیوم آزادی دور زدیم و استراحت ظهر ما داخل ماشین یا کانکس است که امیدواریم با حمایت وزارت ورزش از فدراسیون مشکل حل شود‌.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید