ضرورت الگوگیری از منش رزمندگان دفاع مقدس در اجرای ماموریت‌ها

    کد خبر :491829
رزمندگان دفاع مقدس

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر لزوم پیشبرد اهداف سازمانی بر اساس روش‌های تکلیفی، بر لزوم الگوگیری از منش رزمندگان دفاع مقدس در اجرای ماموریت ها تاکید کرد.

سردار قاسم رضایی در همایش مدیریتی فرماندهان پاسگاه‌های مرزی و ساحلی که در شهر قم برگزار شد، اظهارکرد: حکومت اسلامی و نظام مدیریتی کشور در مسیر الی الله است و مرزها و مرزبانان نیز باید در همین مسیر قرار بگیرند.

وی با اشاره به وظایف فرماندهان پاسگاه‌های مرزی و ساحلی، افزود: فرمانده پاسگاه فرمانده پاسگاه لجمن (لبه جلو منطقه نبرد) مدیریتی و اجرایی مرزبانی کشور و متحمل وظیفه سنگین برای پاسداری از کیان مرزهای ایران اسلامی است.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: حراست و پاسداری از مرزهای کشور اولین ماموریت ما به شمار می‌آید که می‌بایست طبق منشور مرزبانی (ایمان، انضباط، آگاهی و اقتدار) و سه راهبرد اساسی این فرماندهی (ارتقای آمادگی عملیاتی، ارتقای تعاملات و کاهش آسیب‌پذیری‌ها) در راستای پیشبرد اهداف سازمانی به انجام وظیفه پرداخت.

رضایی، اصل اجرای عملیات‌های مرزی را اصول و فنون رزمی دانست و گفت: مرزبانی رده مقدم نیروهای مسلح است و پاسگاه‌های مرزی سنگر دفاع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که با توجه به اهمیت مراقبت از مرزها، اجرای مأموریت‌ها باید نظامی، دفاعی، امنیتی، انتظامی و اجتماعی باشد.

به گزارش ایسنا،بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان الگو قرار دادن منش رزمندگان دفاع مقدس، ایثار، جهاد و اخلاص راتوسط مرزبانان، باعث موفقیت خواند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید