داودی: حدادی یک برند برای بسکتبال به حساب می‌آید

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۸:۲۵
    کد خبر :491824

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: تمام اعضای خانواده بسکتبال چه با حامد حدادی و چه بدون حامد حدادی باید تلاش کنند تا تیم از حاشیه‌ها به دور باشد و به اهداف خود برسند.

آرن داودی در مورد تمرینات اخیر تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: حدود 10 روز است که تمرینات خود را آغاز کرده و بازیکنان به آمادگی مطلوبی رسیده‌اند. امیدوارم با تمریناتی که در پیش گرفتیم بتوانیم نتایج قابل قبولی در دو مسابقه پیش رو در تهران بگیریم.‎

داوودی از پیش‌بینی خود در مورد بازی با ژاپن گفت: ما تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم ولی با این حال کاری با آنها نداریم و طبق دستورات کادر فنی پیش می‌رویم‎. تمام تمرکزمان روی بازی خودمان است تا دو بازی باقیمانده را با پیروزی مقابل ژاپن شروع کنیم‎.

گارد تیم ملی بسکتبال در مورد غیبت حامد حدادی در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی تصریح کرد: حدادی یک برند برای بسکتبال به حساب می‌آید و زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده است‎. من واقعاً در جریان اتفاقاتی که افتاده نیستم ولی دوست دارم که حامد حدادی، صمد نیکخواه و ارسلان کاظمی همیشه در کنار تیم باشند‎ و تیم کامل باشد. ‎

به گزارش تسنیم ،وی ادامه داد: صعود به جام جهانی مختص این پنجره نیست و بازیکنان زیادی برای صعود به جام جهانی زحمت کشیده‌اند‎. به همین خاطر کادر فنی بهتر می‌داند که بازیکنان را چطور برای مسابقات پیش رو انتخاب کند‎. باید به نظر آنها احترام گذاشت تا تیم در آرامش باشد و به مقابل ژاپن به پیروزی برسد‎.

داودی در پایان گفت: تمام اعضای خانواده بسکتبال چه با حامد حدادی و چه بدون حامد حدادی باید تلاش کنند تا تیم از حاشیه‌ها به دور باشد و به اهداف خود برسند. این موضوع برای پیشرفت بسکتبال ایران لازم است‎.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید