کنگره جهانی موبایل هفته آینده برگزار می شود

    کد خبر :491662

هفته آینده کنگره جهانی موبایل مطابق روال همه ساله از ۲۵ تا ۲۸ فوریه در بارسلونای اسپانیا برگزار می شود.

تعدادی از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند قبل از آغاز این کنگره نمایشگاهی نشست های خبری و اطلاع رسانی برگزار می کنند تا توجه اصحاب رسانه و علاقمندان به گوشی های هوشمند جدید را به خود جلب کنند.

از جمله این شرکت ها می توان به سامسونگ اشاره کرد که قصد دارد با برگزاری یک نشست خبری در ۲۰ فوریه در سان فرانسیسکو در مورد گوشی های جدید و پرچمدار گالکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس اطلاع رسانی کند. این دو گوشی جایگزین گوشی های گالکسی اس ۹ و گالکسی اس ۹ پلاس خواهند شد.

گفته می شود سامسونگ یک مدل گوشی دیگر را هم در هفته های آینده عرضه خواهد کرد که Galaxy S۱۰E نام دارد و از نظر امکانات و ظاهر مدل ارزان قیمت تری از آیفون ایکس آر به حساب می آید.

برخی منابع مطلع مدعی هستند که سامسونگ در تاریخ ۲۰ فوریه از گوشی تاشوی خود هم رونمایی می کند. هر چند مشخص نیست آیا فروش این گوشی هم در آینده نزدیک آغاز می شود یا خیر. سامسونگ چندسالی است که اخباری در مورد تولید یک گوشی با نمایشگر تاشو منتشر می کند، اما هنوز در عمل خبری از تولید انبوه آن نیست.

ال جی شرکت دیگری است که در کنگره جهانی موبایل حضوری فعال خواهد داشت و از دو گوشی پرچمدار تازه خود به نام های LG G۸ ThinQ و LG V۵۰ ThinQرونمایی خواهد کرد. مدل دوم اولین گوشی این شرکت است که از فناوری مخابراتی پیشرفته نسل پنجم پشتیبانی می کند. گوشی G۸ از فناوری درک و تصویرسازی سه بعدی بر روی دوربین جلویی خود برخوردار است. همچنین پیش بینی می شود گوشی جدید سری V ال جی قیمت بالایی داشته باشد.

سونی هم گوشی پرچمدار Xperia XZ۴ را در کنگره جهانی موبایل عرضه می کند. گوشی یادشده مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵ بوده و همچنین دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی با نسبت تصویری ۲۱ به ۹ می باشد. بنابراین می توان این گوشی را یکی از درازترین گوشی های بازار محسوب کرد. سونی گوشی ارزان تر و ضعیف تر Xperia ۱۰ را هم در بارسلون به نمایش خواهد گذاشت.

گفته می شود هواوی هم گوشی های تاشو و نسل پنجم خود را در بارسلون عرضه می کند. به تازگی خبر عرضه P۳۰ و P۳۰ Pro توسط این شرکت تایید شده است. دوربین این گوشی های ضدآب دارای قابلیت زوم ترکیبی کم سابقه ۱۰x است و توانایی آن برای زوم اپتیکال نیز به ۵x می رسد. قدرت دوربین این گوشی ها نیز ۴۰ مگاپیکسل است.

انتظار می رود نوکیا، موتورولا، وان پلاس و اچ تی سی هم در کنگره جهانی موبایل علاقمندان به گوشی های هوشمند را غافلگیر کنند. ولی در مورد تولیدات جدید این شرکت ها هنوز خبری منتشر نشده است. اپل و گوگل هم از جمله شرکت هایی هستند که معمولا این رویداد فناورانه را جدی نمی گیرند و عرضه تولیدات تازه خود را به اواخر تابستان یا اواسط زمستان موکول می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید