واکنش مادورو به اولتیماتوم ترامپ به ارتش ونزوئلا: ترامپ مثل نازی‌ها حرف می‌زند

    کد خبر :491648
ارتش ونزوئلا

نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا اعلام کرد: ادبیات دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در میامی همانند سبک اظهارات یک نازی است.

به گزارش بازتاب، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به تازگی رئیس جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی‌اش با محکوم کردن سیاست‌های مادورو و دولتش گفت: افسران ارتش ونزوئلا که از نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا حمایت می‌کنند، زندگی و آینده خود را به “خطر” می‌اندازند!

وی ادامه داد: تعدادی از اعضای ارتش ونزوئلا هنوز هم از این “دیکتاتوری شکست خورده” حمایت می‌کنند. آنها زندگی و آینده خود را به “خطر” می‌اندازند.

او خطاب به نظامیان ونزوئلا ادامه داد: “اگر شما این راه را در حمایت از مادورو انتخاب کنید، هیچ محل امن، خروج آسان و راهی به بیرون نخواهید داشت. شما همه چیز را از دست می‌دهید.”

مادورو در یک سخنرانی در یک شبکه تلویزیونی به اظهارات ترامپ پاسخ داد.

وی ترامپ را به صحبت مشابه سبک نازی ها متهم کرد.

او در ادامه ترامپ را به خاطر اینکه فکر می‌کند، می‌تواند به ارتش ونزوئلا دستور دهد مورد سرزنش قرار داد و گفت: آیا کسی که فرماندهی کل نیروهای مسلح ونزوئلا را بر عهده دارد، دونالد ترامپ است؟ آنها فکر می‌کنند که صاحب این کشور هستند؟!

اوضاع در ونزوئلا از ۲۳ ژانویه سال جاری میلادی متشنج شده است. اخیرا خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا خودش را “رئیس جمهوری خودخوانده” این کشور اعلام کرد و مورد حمایت ۵۰ کشور آمریکای لاتین، آمریکا و کشورهای اروپایی قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید