واکنش ستاره «پلنگ سیاه» به سوپرمن شدنش

    کد خبر :491177
مایکل بی جوردن

مایکل بی جوردن به گمانه‌زنی‌ها و شایعات حضورش در نقش سوپرمن واکنش نشان داد.

پس از انتشار شایعه‌ی کناره‌گیری “هنری کویل” از بازی در نقش سوپرمن در سال گذشته، بسیاری از هواداران به سرعت شروع به گمانه‌زنی در مورد جانشین “مرد پولادین” کردند و از “مایکل بی. جوردن” ستاره‌ی “پلنگ سیاه” نام بردند. جوردن اکنون به این شایعات واکنش نشان داده است.

او در مصاحبه با “اپرا وینفری” توضیح می‌دهد که از مطرح شدن ایده‌ی بازی در نقش سوپرمن توسط مردم خشنود شده اما ترجیح می‌دهد در نقش “کالوین الیس”، “آخرین فرزند کریپتون” بازی کند.

جوردن می‌گوید: “دشوار است. اصلاً دوست ندارم یک تاجر باشم و دخالتی در امور جامعه نداشته باشم. [بازی در نقش این سوپرمن] مزیت بزرگی است، اما از آنجا که زیر ذره‌بین قرار می‌گیرید و سوپرمن‌های دیگری هم وجود دارند، من ترجیح می‌دهم کاری اریجینال انجام دهم. می‌خواهم “کالوین الیس” باشم.”

جوردن در این گفتگو خود را اهل کتاب‌های کامیک توصیف می‌کند و توضیح می‌دهد که الیس تنها نسخه‌ی دیگری از سوپرمن از سیاره‌ای متفاوت است. در کتاب‌های کامیک، “کالوین الیس” سوپرمنی از سیاره‌ی “زمین-۲۳” و رئیس جمهور ایالات متحده است. این شخصیت در سال ۲۰۰۹ توسط “گرنت موریسون” خلق و برای اولین بار در رویداد “بحران نهایی” ظاهر شد. موریسون در آن سال در مصاحبه با “دیلی رکورد” تأیید کرد که این شخصیت را با الهام از “باراک اوباما” و “محمد علی” خلق کرده است.

مثل اغلب نسخه‌های آشنای سوپرمن، کالوین در سیاره‌ی کریپتون زاده شده و توسط والدینش “جورل” و “لارا” پیش از نابودی سیاره به اعماق فضا فرستاده می‌شود. او روی زمین فرود می‌آید و به دست خانواده‌ی الیس بزرگ می‌شود.

از آنجا که کالوین هم سیاهپوست است و هم روایتی متفاوت از شخصیت محبوب دی‌سی، جوردن توضیح می‌دهد که “خوره‌های کامیک بوک” با این سوپرمن نسبت به سوپرمن “کلارک کنت” راحت‌تر کنار می‌آیند. جوردن به همراه دیگر بازیگران “پلنگ سیاه” از مراسم اهدای جوایز “صنف بازیگران آمریکا” برنده‌ی بهترین گروه بازیگری شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید