سومین جلسه ایران و اروپا در حوزه تحقیق و توسعه در ماه نوامبر در بروکسل برگزار می شود

    کد خبر :49116

مدیرکل امور بین الملل سازمان انرژی اتمی از برگزاری سومین گروه کاری ایران و اتحادیه اروپا در حوزه تحقیق و توسعه در ماه نوامبر در بروکسل پایتخت بلژیک خبر داد.
[سومین جلسه ایران و اروپا در حوزه تحقیق و توسعه در ماه نوامبر در بروکسل برگزار می شود]

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی اکبر رضایی روز چهارشنبه درحاشیه دومین جلسه گروه کاری ایران و اتحادیه اروپا در گفت وگو با خبرنگاران افزود: همزمان با سومین جلسه ایران و اتحادیه اروپا در حوزه تحقیق و توسعه در بروکسل، چند کارگروه نیز تشکیل می شود که در این کارگروه ها شاهد تعامل بیشتر دانشمندان ایرانی با اروپایی ها خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: نخستین نشست این کار گروه در بروکسل برگزار شد و زمینه های همکاری مشترک را بررسی کردیم و برای برگزاری دومین جلسه هم با حضور تعدادی از نمایندگان کمیسیون اروپا برنامه ریزی شد.
مدیرکل امور بین الملل سازمان انرژی اتمی در تشریح دومین جلسه گروه کاری ایران و اتحادیه اروپا یادآور شد: سه روز قبل سمینار مشترکی با حضور کارشناسان هیات اروپایی برگزار شد و بر اساس برنامه یورو اتم زمینه های همکاری در حوزه های تحقیق و توسعه به صورت فنی بررسی شد.
رضایی یادآور شد: در ادامه نمایندگان اتحادیه اروپا از 6 مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی کشور بازدید کردند و نظرات خود را در این خصوص اعلام کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید