روایت فاطمه گودرزی از علاقه مردم به سریال‌ها

    کد خبر :491149
سریال «لحظه گرگ و میش»

فاطمه گودرزی گفت: خدا را شکر مخاطبان سریال «گرگ و میش» را پیگیری می‌کنند و این نکته خیلی خوب و نشان دهنده آن است که مردم ما هنوز به سریال‌های ایرانی علاقه‌مندند.

«فاطمه گودرزی»، بازیگر مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» که مدتی است از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود، گفت: در ابتدا همایون اسعدیان به عنوان کارگردان مرا برای ایفای این نقش انتخاب کردند و پس از مذاکرات فیلمنامه را خواندم. سال ها بود که من و همایون اسعدیان با هم همکاری نکرده بودیم و خیلی دوست داشتم که با او همکاری داشته باشم.

گودرزی که در سریال «لحظه گرگ و میش» ایفاگر نقش «مادر» است، ادامه داد: البته «توران» نقش سختی بود اما نه برای من؛ چون نقشی ملودرام بود و من عاشق نقش‌های ملودرام هستم و از بازی در این نقش بسیار لذت بردم. آقای اسعدیان نیز در هرجایی از صحنه که لازم بود به ما کمک می‌کردند.

این بازیگر با سابقه تلویزیون در پاسخ به این سوال که در «لحظه گرگ و میش» ما شاهد حضور بازیگران کار اولی هستیم، به عنوان هنرمندی با سابقه، کار در کنار این بازیگران چطور بود؟ توضیح داد: کار با این بچه‌ها عالی بود و تک تک آن‌ها به من انرژی می‌دادند و همکاری با آن ها برایم بسیار لذت بخش بود و خیلی آن‌ها را دوست داشتم.

او در نهایت بیان داشت: خدا را شکر مخاطبان نیز سریال را پیگیری می‌کنند و این خیلی خوب است و نشان دهنده آن است که مردم ما هنوز به سریال‌های ایرانی علاقه‌مندند. خوشحالم که مردم ما را رتوش می‌کنند و خوشحالم که می‌توانیم پاسخگوی سوالات آن ها باشیم تا بتوانیم ایرادات خود را برطرف کنیم.

سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. این سریال ۵۰ قسمتی، روایت‌گر فراز و فرود زندگی خانواده‌ای اصیل در طول سه دهه و با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید