رد پای رژیم صهیونیستی در تمامی بحران های منطقه دیده می شود

    کد خبر :49075

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه اسرائیل به دنبال تضعیف کشورهای اسلامی گفت: اگر به بحران های منطقه مانند زمینه سازی تجزیه برخی کشورها توجه کنیم، رد پای رژیم صهیونیستی را می بینیم.

سردار رسول سنایی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که دلیل اهمیت توجه به مسئله فلسطین چیست؟ و حمایت ایران از فلسطین چه دستاوردهایی برای ملت فلسطین و جمهوری اسلامی داشته است؟ گفت: نگاه ما به مسئله فلسطین هم از زاویه آرمانی و با نگاه اعتقادی است و هم از زاویه انسانی که ما مواجه هستیم با مظلومیت یک بخشی از امت اسلامی، انسانهایی که گرفتار جور و ستم هستند البته در این بخش هویت اسلامی و ایرانی، ما را به سمت دغدغه برای مردم مظلوم فلسطین می کشد.

وی افزود: با نگاه اسلامی نمی شود به بخشی از امت اسلام که گرفتار هستند اهتمام نداشت. مسلمان نمی تواند و نباید شب را به صبح برساند در حالی که نسبت به گرفتاری برادر مسلمانش بی توجه باشند. با نگاه ایرانی هم بنی آدم را اعضای یکدیگر می دانیم. از بعد دیگر نیز واقعیت این است که غده سرطانی اسرائیل اگر در منطقه محدود و مهار نشود زحماتی را برای کل منطقه و جهان اسلام به وجود می آورد. از جمله این مسائلی که رژیم صهیونیستی می تواند برای جهان اسلام به وجود آورد، اگر به بحران های منطقه مانند زمینه سازی تجزیه برخی کشورها توجه کنیم، رد پای رژیم صهیونیستی را می بینیم که با توجه به راهبرد توسعه طلبانه خودش در منطقه به دنبال تضعیف کشورهای اسلامی و تضعیف واحدهای سیاسی و تبدیل آنها به واحدهای فاقد قدرت است.

سردار سنایی راد با اشاره به پرچم رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: همانطور که در پرچم این رژیم می بینیم دو خط آبی بر روی آن است که نماد توسعه طلبی از نیل تا فرات است. لذا حمایت ما از مردم مظلوم فلسطین در واقع به نوعی تعمیم امنیت در منطقه و مهارسازی یک واحد سیاسی توسعه طلب است که تنها در برخورد با موانع جدی روند توسعه طلبی آن مهار یا متوقف می شود.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به اهمیت و جایگاه روز قدس، گفت: باید با جلب حمایت مردمی در سایر کشورها مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران تقویت شود تا رژیم صهیونیستی در محدوده خودش مهار شود و به دنیا این پیام را داد که مردم فلسطین تنها نیستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید