معارفه رئیس جدید سازمان شیلات ایران

    کد خبر :490736

امروز مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید سازمان شیلات ایران برگزار شد.

امروز جلسه تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید سازمان شیلات ایران در این سازمان با حضور معاونان وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه از حسن صالحی به عنوان رئیس سابق سازمان شیلات ایران تقدیر و قدردانی شد و نبی‌الله خون‌میرزایی به عنوان رئیس سازمان جدید شیلات معرفی شد.

خون‌میرزایی رئیس جدید شیلات گفت:‌ ایثارگری‌های آقای صالحی باید به عنوان سرلوحه همه ما در زندگی و کار سازمانی باشد. ایشان طی زمان پنج ساله در سازمان شیلات عملکرد خوبی داشت و بخشی از عملکرد وی مربوط به کارهایی است که قبلاً خودش در این سازمان انجام داده بود.

عبدالمهدی بخشنده معاون برنامه‌ریزی وزارت جهاد با اشاره به عملکرد وی طی این مدت گفت: قرار است در دولت پاورپوینتی از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی ارائه هم که مهمترین و پررنگ‌ترین بخش این پاورپوینت بخش شیلات خواهد بود.

وی درباره دلیل استعفای صالحی گفت:‌ از دو سال پیش چندین عمل جراحی برای صالحی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء انجام شد و از قضا دکتر ایشان که دوست قدیمی بنده بود، به من گفت که شما را قسم می‌خورم ایشان را از کار در سازمان آزاد کنید و این همه تحمل فشار برای ایشان خیلی سنگین است، زمانی که این موضوع را به حجتی وزیر جهاد گفتم ایشان گفت: من نمی‌خواهم وی را از دست بدهم تا اینکه هفته گذشته صالحی گفت، با توجه به شرایط نامناسب جسمی دیگر توان ادامه کار را ندارم و باز هم به آقای حجتی گفتم و قرار شد از ایشان در کار دیگری استفاده شود.

بخشنده گفت:‌ طی 5 سال رشد شیلات 46 درصد بوده است.

حقیقی معاون شیلات با ارائه آماری از عملکرد رئیس سابق شیلات گفت: طی 91 تا 96 در حوزه صید صیادی سازمان شیلات 44.9 درصد رشد داشته و عمده این‌ها مربوط به صید از آب‌های دور بوده است.

به گزارش فارس ،وی همچنین گفت: بر اساس آمارها در سال 96 نسبت به اوایل انقلاب آبزی‌پروری کشور 40 برابر رشد یافته است.

همچنین به گفته این معاون شیلات در حوزه آبزی‌پروری از سال 91 تا 96 که تحت ریاست رئیس سازمان سابق بوده 40.8 درصد رشد داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید