گزارش پرونده تحصیلی «فریدون» پس از رفع ایراد قرائت می‌شود

    کد خبر :49069

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: گزارش پرونده تحصیلی برادر و دستیار رئیس‌جمهور، پس از رفع ایرادات، در کمیسیون قرائت می‌شود.

محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون (برادر و دستیار رئیس‌جمهور) در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: کمیته سه نفره بررسی پرونده تحصیلی آقای فریدون گزارش اولیه‌ای را ارائه کرده‌اند که ایرادات آن را اعلام کردیم و قرار شده است، این ایرادات و اشکالات را برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس ار رفع ایرادات و جمع‌بندی، گزارش در کمیسیون بررسی، تعیین تکلیف و قرائت می‌شود.

گفتنی است، از بهمن ماه سال گذشته کمیته‌ سه‌ نفره‌ای در کمیسیون آموزش و تحقیقات متشکل از محمد قمی، سید محمدجواد ابطحی و کارن خانلری برای بررسی حواشی مطرح شده راجع به نحوه قبولی و ادامه تحصیل حسین فریدون در دوره دکتری روابط بین‌الملل پردیس بین‌الملل دانشگاه شهید بهشتی تشکیل شد؛ قرار بود اخیراً گزارش این کمیته، در کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه شود.

محمد قمی نماینده اصلاح‌طلب مجلس که ریاست این کمیته را بر عهده دارد، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری گفته بود: به دلیل تأثیرگذاری این گزارش بر رأی آقای روحانی، گزارش کمیته تا پیش از انتخابات قرائت نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید