دغدغه والدین در ایام ثبت نام را کاهش دهید

    کد خبر :49054

رئیس کمیسون آموزش مجلس گفت: مدیران آموزش و پرورش و تیم‌های ارزیابی در ایام ثبت نام با حضور در مدارس و رسیدگی جدی و به موقع به اعتراضات و شکایات مردمی، دغدغه و نگرانی اولیای دانش آموزان را کاهش دهند.

محمد مهدی زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: مدیران و کادر اداری واحدهای آموزشی در ایام ثبت نام زحمات فراوانی را متحمل می‌شوند و جای قدردانی دارد ولیکن با تخلف و ضعف عملکردی برخی عوامل عملکرد مطلوب آنان نیز تحت الشعاع قرار می گیرد.

وی پیرو این مطلب تصریح کرد: تیم‌های ارزیابی بایستی به واحدهای آموزشی سر بزنند و پرونده ثبت‌نامی‌ها را به دقت بررسی کنند تا خدای ناکرده حقی از دانش آموزی که شرایط را داشته پایمال نشود.

زاهدی افزود: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و ناظرین این کمیسیون جهت نظارت بر ثبت نام مدارس به استان‌ها سرکشی خواهند کرد و عملکرد آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت خاطر نشان کرد: اگر در بحث شهریه‌های مدارس غیردولتی تخطی شود و آموزش و پرورش رسیدگی نکند، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ورود می‌کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در رابطه ثبت نام مدارس هیات امنایی گفت: این مدارس به صورت هیات امنایی با مشارکت اعضای انجمن اولیا و مربیان اداره می‌شوند و مدیر واحد آموزشی بایستی با هماهنگی و موافقت هیات امناء فوق برنامه و خدمات ارائه شده را به تصویب برساند و بر همین اساس هزینه فوق برنامه‌ها را در طول سال تحصیلی دریافت نماید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید