فن‌در سار؛ هدف باشگاه منچستریونایتد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۱۵
    کد خبر :490401
فن‌در سار

باشگاه منچستریونایتد دروازه‌بان پیشین خود را زیرنظر گرفته است.

به گزارش تسنیم، نشریه «ساندی تایمز» مدعی شد مدیران باشگاه منچستریونایتد، ادوین فن‌در سار را به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی پست مدیر ورزشی تیم فوتبال من‌یونایتد در نظر دارند. فن‌درسار در سال 2005 وقتی که 34 ساله بود در ازای 1.5 میلیون پوند از فولام به شیاطین سرخ ملحق شد و اولین خرید رسمی خانواده گلیزرها، مالکان جدید این باشگاه انگلیسی لقب گرفت.

باشگاه منچستریونایتد در حال حاضر اولویتش دو چیز است که یکی انتخاب جانشین دائم ژوزه مورینیو و دیگری استخدام یک مدیر ورزشی است. پرافتخارترین باشگاه انگلیس در ابتدا در نظر داشت پل میچل، مدیر ورزشی تیم فوتبال راسنبال لایپزیگ را به خدمت بگیرد، اما در ادامه از این کار منصرف شد.

فن‌در سار 48 ساله که در حال حاضر در پست مدیر تیم فوتبال آژاکس فعالیت می‌کند، پیش از این هم نامش برای پست مدیر ورزشی منچستریونایتد مطرح بود اما او پنج ماه پیش در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفته بود: داستان حضور من در منچستریونایتد بی‌اساس است. من دو سال با آژاکس قراراد دارم و دوست دارم برای مدت طولانی‌تری در این باشگاه بمانم.

چند روز پیش هم شبکه رادیویی «تاک اسپورت» انگلیس از شانس اریک کانتو برای احراز پست مدیر ورزشی منچستریونایتد خبر داده بود، این در حالی است که از گری نویل، مونچی، فابیو پاراتیچی و آندره‌آ برتا نیز به عنوان دیگر گزینه‌های منچستریونایتد برای این پست یاد شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید