سانچس: نگرانم که خیلی فرصت بازی پیدا نمی‌کنم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۰۵
    کد خبر :490349
سانچس

الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی شیاطین سرخ می‌گوید برای رقم زدن تفاوت در این تیم است.

به گزارش تسنیم، الکسیس سانچس از زمانی که در ماه ژانویه 2018 در ماجرای معاوضه با هنریک مخیتاریان از آرسنال به منچستریونایتد پیوست، نتوانسته در جمع شیاطین سرخ خودی نشان بدهد و تا کنون تنها پنج گل برای این تیم به ثمر رسانده است. اولگنار سولسشایر، سرمربی موقت من‌یونایتد پس از عملکرد ضعیف سانچس در جریان شکست 2 بر صفر سه‌شنبه شب شاگردانش مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت که نمی‌تواند کمکی به این مهاجم 30 ساله برای بهتر شدن عملکردش کند.

سانچس در آستانه بازی فردا شب (دوشنبه) منچستریونایتد مقابل چلسی در دور پنجم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس به شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت» گفت: سولسشایر با من صحبتی نکرده که باید در زمین چه کار کنم، اما فکر می‌کنم به اندازه‌ای باتجربه هستم که بدانم باید چه کار کنم یا نکنم. من بازیکنی هستم که وقتی صاحب توپ نباشم، نمی‌توانم خودم را به خوبی نشان دهم و در کنار این گاهی می‌خواهم تا در هر دیدار بازی کنم. من ممکن است در ترکیب اصلی یا خارج از ترکیب اصلی باشم، اما عادت به بازی کردن دارم.

وی افزود: دنبال بهانه‌‌گیری نیستم چون اگر حتی 10 یا 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کنم، باید بازی خودم را انجام دهم چون من برای رقم زدن تفاوت در منچستریونایتد هستم. دوست دارم شادی را برای این باشگاه به ارمغان بیاورم. اینکه خیلی فرصت بازی پیدا نمی‌کنم، نگرانم می‌کند چون به عنوان بازیکن به توانایی‌هایم ایمان دارم. نمی‌دانم مردم چه دیدگاهی نسبت به من دارند اما از زمانی که بچه بودم، عاشق فوتبال بودم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید