شاهین فرهت: از روند برگزاری موسیقی فجر راضی‌ام

    کد خبر :490311
جشنواره موسیقی فجر

شاهین فرهت دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر تحلیل خود را از وضعیت این رویداد در چند روزی که برگزار شده است، ارایه داد.

رضایت دبیر جشنواره موسیقی از نحوه برگزاریشاهین فرهت دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر درباره رضایت خود از روند برگزاری جشنواره به خبرنگار صبا گفت: من خودم موزیسین هستم و می‌دانم شرایط جشنواره چقدر برای گروه هایی که اجرا می‌ کنند خاص است.

وی افزود: تنها دلهره من از نحوه برگزاری جشنواره‌ بود که خداراشکر در این چند روز گروه‌ها در سالن‌های مختلف به خوبی از پس اجرا برآمدند و من هم بسیار راضی بوده‌ام.

فرهت درباره بخش آهنگسازی ایرانی در این دوره از جشنواره توضیح داد: ما بخش جدیدی با موضوع آهنگسازی ایرانی به سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اضافه کردیم که اتفاقا شاهد شگفتی‌هایی از آثار موزیسین‌ها در این بخش هستیم.

این آهنگساز افزود: برای اولین بار در جشنواره موسیقی از چهار نسل از آهنگسازان ایرانی کارهای مختلف اجرا می‌شود که امیدوارم مخاطبان را راضی کند.

وی در پایان درباره ادوار گذشته جشنواره موسیقی گفت: هرسال تم جشنواره فرق دارد و با رویکردهای متفاوت در زمینه آهنگسازان ایرانی یا آهنگسازان جوان برگزار می‌شود و هرساله تلاش می‌کنیم اتفاقاتی موثر در مسیر موسیقی کشور رخ دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید