استفاده از سلول های بنیادی در درمان بیماری های چشمی

    کد خبر :490235

دبیر اجرایی سومین همایش بهاره چشم پزشکی، از ارائه دستاوردهای رشته چشم پزشکی در استفاده از سلول های بنیادی در درمان بیماری های چشمی خبر داد.

علی صادقی طاری، با اشاره به برگزاری سومین همایش بهاره چشم پزشکی، گفت: این همایش، مجموعه‌ای از همایش‌های داخلی را شامل می‌شود که اگر الگویی برای سایر گروه‌های آموزشی باشد موفقیت‌های زیادی در حوزه علم و فناوری در کشور ایجاد خواهد شد.

وی افزود: ۷۰ سخنران در این همایش در حوزه‌های علوم بالینی و پایه خواهیم داشت و تعداد زیادی مقاله و پوستر جهت ارائه به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، همچنین دانشگاه‌های مختلفی در برگزاری آن مشارکت دارند.

صادقی طاری با بیان اینکه در این همایش همکاران دانشمند در حوزه بالینی و علوم پایه در زمینه دستاوردهای چشم پزشکی و علوم بینایی صحبت می کنند، ادامه داد: هدف ما از برگزاری این همایش کنار هم قرار دادن همکاران فعال در حوزه علوم بینایی و چشم پزشکی است.

دبیر اجرایی سومین همایش بهاره چشم پزشکی، گفت: ارائه تازه ترین دستاوردهای حوزه علوم بینایی و چشم پزشکی از دیگر اهداف این همایش است.

به گزارش مهر، وی با اشاره به دستاوردهای جدید علوم بینایی و چشم پزشکی در دنیا به استفاده از سلول های بنیادی در درمان بیماری های چشمی، افزود: در این همایش به طور مفصل به کاربرد سلول های بنیادی در درمان بیماری های چشمی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید