کشف ۵۰۰ میلیون ریال ارز و طلا از سارق موتور سوار

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۳۳
    کد خبر :490081
سارق موتور سوار

رئیس کلانتری قلهک از دستگیری یکی از اعضای باند پنج نفره سارقان منزل که همزمان دو واحد مسکونی را مورد سرقت قرار داده بودند،‌ خبر داد.

سرهنگ محمد قدیمی، در این باره توضیح داد: نیمه شب ۲۴ بهمن ماه سال جاری، یکی از شهروندان پس از تماس با کلانتری، حضور مشکوک یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت را در نزدیکی یک ساختمان اعلام کرد بنابراین رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله تیم گشت عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس مورد نظر اعزام شد.

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک با اشاره به اینکه مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند، یک دستگاه خودروی سواری با چهار سرنشین و یک موتورسوار در حال فرار از محل هستند، گفت: تیم گشت عملیات این افراد را تعقیب و با انجام بررسی‌های پلیسی و پس از به دست آوردن شواهد، موتور سوار را دستگیر کرد و مورد بازرسی بدنی قرار داد.

وی با بیان اینکه در بازرسی انجام شده ۱۵ میلیون تومان یورو و دلار و مقداری طلا از متهم کشف شد، اظهارکرد: متهم برای بازجویی تکمیلی به کلانتری منتقل شد و تحت بازجوی فنی قرار گرفت پس از انجام بازجویی از متهم، دو تن از شهروندان که در همسایگی یکدیگر ساکن بودند با مراجعه به کلانتری اعلام کردند که از منزل آن‌ها مقداری طلا و جواهر، دلار و یورو سرقت شده است که در ادامه با شناسایی اموال مسروقه توسط مالباختگان، سارق نیز به ناچار به سرقت اموال کشف شده از دو واحد مسکونی به طور همزمان با همکاری سایر همدستانش اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا قدیمی با اشاره به اینکه متهم در ادامه بازجویی به انجام پنج فقره سرقت منزل به همراه سایر همدستانش اعتراف کرد، گفت: تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد همچنین کارشناسان پس از بررسی اموال کشف شده ارزش آن‌ها را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. غیر ممکن کردن ورود سارقین به منزل گفت:

    تکیه به دوربین و دزدگیر برای غیر ممکن کردن ورود سارقین، یقینا بزرگترین اشتباه استراتژیکه، در حالیکه اگر قفل ضد دیلم نصب کنید که ورود سارقینی که از در وارد میشوند را بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن کنه و همچنین حفاظ ضد دیلم نصب کنید که ورود سارقین را از بالکن، پنجره ها، نورگیر و پاسیو غیر ممکن کنه، میتونید خونه را محلی برای آرامش و امنیت بدونید

دیدگاهتان را بنویسید