زندگی کارتن خواب‌ها و کودکان کار در چهار راه‌های ورامین

    کد خبر :489990
زندگی کارتن خواب‌ها

شهردار ورامین گفت: قرار گرفتن کارتن خواب‌ها و کودکان کار که در سر چهار راه‌های این شهرستان به یک معضل مهم برای شهروندان تبدیل شده است.

حسین دهقان  درباره نحوه سازماندهی کودکان کار و کارتن خواب‌ها در این شهرستان اظهار کرد: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند کودکان کار را جمع آوری کند. شهرداری برای اجرای طرح دوم جمع آوری کودکان که مشکلاتی را برای شهروندان به همراه داشته، به فرمانداری نامه زده است که امیدواریم هرچه سریع‌تر با جمع‌آوری آنها موافقت کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.

شهردار ورامین ادامه داد: ۳ ماه پیش با هماهنگی‌های فرمانداری، طرح جمع‌آوری برای کودکان کار به اجرا گذاشته شد و تعدادی از این کودکان که اتباع خارجی بودند به اردوگاه عسگرآباد تحویل داده شدند و بقیه کودکان که ایرانی بودند به اورژانس اجتماعی شهرستان تحویل داده شدند.

وی با یادآوری اینکه گرمخانه شهرداری ورامین از دو دوره قبل شورای اسلامی شهر وجود داشته است، بیان کرد: بنده به عنوان شهردار و منتخب مردم باید به صورت شفاف با مردم صحبت کنم و آنها نیز اطلاع داشته باشند که گرمخانه شهرداری حتی موکت و لوله کشی گاز هم نداشته و فقط یک تابلو رنگ و رو رفته وجود داشت که بر سر این گرمخانه موجود بود.

دهقان خاطرنشان کرد: با همت کارگران خدمات شهر توانستیم در کمترین زمان ممکن، این گرمخانه خراب و ویران را به یک مکان که در شأن این خطه است تبدیل و با وجود بخاری‌های گازی و پتو، مکانی امن و گرم را در دو بخش مردان و زنان ایجاد کنیم.

وی در پاسخ به انتقاد برخی شهروندان و کاربران فضای مجازی درباره نبود سرویس بهداشتی و حمام در گرمخانه شهرداری، توضیح داد: با توجه به درخواست شهروندان و با حجم فراوان کارتن خواب‌ها، سرویس بهداشتی در چند قدمی همان گرمخانه ساخته شد اما حمام وجود ندارد که امیدواریم در آینده نزدیک حمام نیز احداث بشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید