بررسی انتخاب شهردار تهران در جلسه شورای مرکزی حزب اسلامی کار

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۱
    کد خبر :48993

سخنگوی حزب اسلامی کار از بررسی انتخاب شهردار تهران و طرح اشتغال دولت در جلسه شورای مرکزی این حزب خبر داد.

محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که مطرح شد بحث انتخاب شهردار تهران بود و اخبار و اطلاعات در این زمینه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و دوستان و کارشناسان نظرات‌شان را در این خصوص ارائه دادند.

وی افزود: همچنین طرح اشتغالی که دولت پیگیر آن است مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان اقتصادی و سیاسی نظرات‌شان را گفتند. موضوع بعدی برنامه زمان‌بندی و آغاز دوره‌های آموزشی برای اعضا و کادر حزبی و افرادی که تمایل دارند بود و ظرف دو سه هفته آینده این دوره‌ها آغاز خواهد شد.

سخنگوی حزب اسلامی کار با بیان اینکه کنگره حزب را امسال برگزار می‌کنیم، گفت: طبق آئین‌نامه احتمالا اواخر آبان یا اوایل آذر کنگره برگزار می‌شود و قرار شد پیشنهاد ساز و کار و چگونگی برگزاری آن توسط شورای سیاسی ارائه شود.

نیشابوری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زمان شورای سیاسی حزب به اتمام رسیده بود و با توجه به اینکه کنگره در آذر و آبان برگزار می‌شود، حدود پنج ماه زمان تا برگزاری کنگره هست، لذا برای اینکه دو انتخابات نزدیک به‌ هم برگزار نشود، با رای قاطع و اجماع کامل اعضای جلسه، مهلت قانونی شورای سیاسی پنج ماه تمدید شد و بعد از برگزاری کنگره انتخابات شورای سیاسی انجام و اعضای جدید انتخاب می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید