بازگشت پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ

    کد خبر :489248

کمپانی والت دیزنی هواداران انیمیشن «یخ‌زده» (Frozen) را با انتشار اولین تریلر دنباله فیلم غافلگیر کرد. در قسمت دوم فیلم نه‌تنها شخصیت‌های دوست‌داشتنی «آنا»، «السا»، «اولاف»، «کریستف» و «اسون» بازگشته‌اند، بلکه این بار شخصیت‌های جدیدی هم معرفی شده‌اند.

در اولین تریلر «یخ‌زده ۲» (Froze- 2) با این شخصیت‌های جدید در صحنه‌ای مرموز آشنا می‌شویم، هر چند اطلاعاتی در مورد اینکه آن‌ها دقیقا چه کسانی هستند و چه نقشی در ماجراجویی «السا» و «آنا» دارند، فاش نمی‌شود. یکی از شخصیت‌های جدید دختری جوان است که در جنگل پرسه می‌زند و دیگری پسری بلوند است که در دام دختر گرفتار می‌شود.

این احتمال وجود دارد که در قسمت دوم شخصیت‌های جدید بیشتری حاضر باشند چون از تریلر فیلم چنین برمی‌آید که «السا» و «آنا» در مناطق جدیدی به سر می‌برند. «کریستن بل»، صداپیشه شخصیت «آنا» سال گذشته در مصاحبه‌ای، ورود شخصیت‌های جدید را وعده داد.

«یخ‌زده» در سال ۲۰۱۳ بیش از یک میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت. در سال ۲۰۱۸ نمایش موزیکالی براساس این فیلم ساخته شد که نامزد سه جایزه تونی شد و همچنان در سالن «سنت جیمز» پرفروش است. دیزنی علاوه بر تریلر قسمت دوم، از لوگو و پوستر فیلم نیز رونمایی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید