جنجال بر سر مهمان دزدی در صدا و سیما!

    کد خبر :488967
صدا و سیما

هفته قبل ویدئویی از بچه‌ای مدرسه‌ای در سیستان و بلوچستان منتشر شد که در آن پسری نوجوان با حرکات زیبای آکروباتیک همه را شگفت‌زده می‌کرد.

یک بار دیگر، برنامه‌های تلویزیون بر سر مهمان‌ها از هم شاکی شدند؛ این‌بار جنجال بر سر دعوت از ساسان پرکان، دانش‌آموز نوجوانی است که حرکات آکروباتیک، او فضای مجازی را پر کرده.

هفته قبل ویدئویی از بچه‌ای مدرسه‌ای در سیستان و بلوچستان منتشر شد که در آن پسری نوجوان با حرکات زیبای آکروباتیک همه را شگفت‌زده می‌کرد. این پسر که ساسان پرکان نام دارد، به خواست رئیس کمیته المپیک برای تست استعدادیابی فراخوانده شد اما یک‌باره خبر آمد یک گروه برنامه‌ساز او را به تهران آورده‌اند و کسی از او خبر ندارد و بعد احسان علیخانی را به این شایعه تگ کردند.

حالا خود پرکان هم مصاحبه کرده و گفته به دعوت برنامه «عصر جدید» برای اولین‌بار با خانواده‌اش چند روزی آمده تهران و در مسابقه هم شرکت کرده است.

این‌که او را برای عدم استفاده در دیگر برنامه‌ها قرنطینه کرده باشند، البته کار بدی نیست اما خود پرکان و عوامل برنامه چنین ادعایی را درباره او تکذیب کرده‌اند.

پسر بااستعداد احتمالا از اولین شرکت‌کنندگان «عصر جدید» است که روی آنتن می رود. او در این سفر در فدراسیون ژیمناستیک هم تست داده و باز به شهرش برگشته است تا درس و مدرسه را از سر بگیرد.

ساسان البته قبل از پخش آیتم «عصر جدید» و در پی این حساسیت‌ها و عقب‌نشینی عوامل برنامه شبکه سه برای عدم اتهام به پنهان کردن یک نوجوان، به برنامه «فرمول یک» علی ضیا رفت تا سوژه ناب شبکه ۳ لو برود.

این البته اولین بار نیست که برنامه‌های تلویزیون بر سر مهمان‌ها از هم شاکی شده‌اند، قبل‌تر ماجرای مصاحبه آخر مرحوم ملک‌مطیعی با برنامه «من و شما» و برنامه «دورهمی» جنجالی شد و در نهایت هم روی آنتن نرفت.

این عدم همکاری میان برنامه‌های تلویزیونی به پدیده‌ای ناپسند بین همه شبکه‌های تلویزیونی بدل شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید