نیروی زمینی سپاه انتقام سختی از عاملان جنایت زاهدان خواهد گرفت

  • سیاسی
  • جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۱۲
    کد خبر :488950
نیروی زمینی سپاه

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه انتقام سختی از عاملان و حامیان جنایت ضدبشری در سیستان و بلوچستان خواهیم گرفت، گفت: عاملان این حادثه باید منتظر تنبیهی سخت و پشیمان کننده باشند.

به گزارش مهر، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه طی پیامی شهادت جمعی از پاسداران در حادثه تروریستی انتحاری در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت و تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء ولکن لاتشعرون» بقره آیه 154

جامه فاخر شهادت ، برازنده قامت پاک سیرتان فداکار و دلاوری است که عاشقانه و عارفانه در راه اعتلای اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به مجاهدت برخاستند و با جانفشانی و از خود گذشتگی، عزت ، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

در ایامی که ملت سرافزار ایران، جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته بودند ، تروریست‌های تکفیری به دستور اربابان خود دست به جنایتی بزدلانه زدند و پاسدارانی غیور و فداکار را که برای آرامش و امنیت مردم در مرزهای جنوب شرق کشور به پاسداری مشغول بودند و برای استراحت به کنار خانواده‌های خود برمی‌گشتند، به شهادت رساندند.

اینها از همان پاسدارانی هستند که با فداکاری خود تلاش تروریست‌ها برای اقدامات تروریستی علیه ملت شریف ایران در ایام دهه فجر را خنثی کردند تا این ملت با آرامش کامل چهل سالگی انقلاب خود را جشن بگیرند.

این شهادت‌ها و جانبازی‌ها برای رزمندگان نیروی زمینی سپاه تازگی ندارد. ایجاد امنیت در این مناطق که به خاطر وجود بسترها و پتانسیل‌هایی که در بعضی از کشورهای هم جوار وجود دارد و آنجا را به اردوگاهی برای فعالیت سرویس‌های امنیتی برخی از کشورهای منطقه و فرا منطقه تبدیل نموده است، قطعاً با فداکاری و جانفشانی میسر است.

بی تردید همرزمان این شهداء و جانبازان فداکار در نیروی زمینی سپاه انتقام سختی از عاملان و حامیان این جنایت ضد بشری خواهند گرفت و آنها بایستی منتظر تنبیهی سخت و پشیمان کننده باشند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت پرافتخار این پاسداران حریم ولایت و مدافعان امنیت پایدار نیروی زمینی سپاه به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج) ، مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) ، خانواده های معزز شهداء و همرزمان گرامی آنان ، به ویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور استان اصفهان ، از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای شهدای گرانقدر و شفای عاجل مجروحین و جانبازان عزیز این حادثه و صبر و اجر جزیل برای خانواده های معظم شهداء و جانبازان مسئلت می نمایم .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید