چرا ماشین‌سازی قبل از بازی استقلال و تراکتور یاد شجاعیان افتاد؟

  • ورزشی
  • جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۴۱
    کد خبر :488922
ماشین‌سازی

با صدور بیانیه باشگاه ماشین سازی در ارتباط با داریوش شجاعیان بازیکن استقلال در آستانه بازی حساس با تراکتورسازی گمانه‌زنی‌ها از چرایی زمان انتشار این بیانیه بالا گرفته است.

به گزارش مهر، طرح این موضوع که چرا باشگاه ماشین سازی پیش از بازی استقلال و تراکتورسازی بار دیگر بدهکاری باشگاه استقلال در قبال انتقال داریوش شجاعیان را طرح می کند، باری از گناهِ کم کاری آبی‌ها در قبال پرداخت بدهی‌شان نمی‌کاهد. اما این سئوال را به ذهن متبادر کرده است که چرا قبل از بازی با تراکتورسازی باید این بحث بار دیگر داغ شود؟

قانونگذار در فوتبال هرگونه مالکیت، مدیریت، مشارکت و حتی دخالت‌های رسمی و غیر رسمی را در فوتبال بین دو یا چند باشگاه منع کرده است و این قانون به راحتی در فوتبال ایران زیر پا گذاشته می شود.

شاید تبریزی‌ها با اسنادی که ارائه داده‌اند مالکیت مشترک دو باشگاه ماشین سازی و تراکتورسازی را به ظاهر از نظر قانونی رد کرده باشند، اما هنوز ابهاماتی در این خصوص و ارتباط این دو باشگاه وجود دارد.

به همین دلیل است که حتی اگر ماشین سازی در قامت طلبکار، وصول مطالباتش را از باشگاه بدهکار پیگیری کند، این حق خواهی ایجاد شائبه نماید.

سئوال مهمی که این روزها برای استقلالی‌ها ایجاد شده این است که چرا مسئولان باشگاه ماشین سازی در آستانه دیدار این تیم با تراکتورسازی یا داریوش شجاعیان و بدهکاری آبی‌ها افتاده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید