انفجار گاز یک مجروح بر جای گذاشت

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۳۳
    کد خبر :488478
انفجار گاز

انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی در حوالی میدان خراسان منجر به مصدومیت یک نفر شد.

صدای انفجار مهیبی ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز همسایگان ساختمان مسکونی را از خواب بیدار و با صحنه‌ی دلخراشی مواجه کرد و آنان سراسیمه از ساختمان خارج شدند و برای کمک خواستن با آتش نشانی تماس گرفتند.

ستاد فرماندهی آتش نشانی نیز با به صدا درآوردن زنگ ایستگاه ۹۹، آتش نشانان را به همراه تیم نجات ۲ عازم میدان خراسان، میدان غیاثی کرد.

علیرضا حجازی سلیم – فرمانده آتش نشانان حاضر در محل – در این باره گفت: انفجار بر اثر نشت گاز شهری در یک واحد مسکونی ۴۰ متر مربعی در یک ساختمان چهار طبقه تک واحدی اتفاق افتاد که منجر به تخریب قسمتی از این واحد مسکونی همچنین مصدومیت جوان ۳۲ ساله‌ای شد.

وی با اشاره به اینکه مصدوم قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک همسایگان از محل حادثه خارج شده بود، اظهارکرد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان به همراه یک رشته لوله پرفشار آب آتش نشانی خود را به طبقه مورد حادثه رساندند و همزمان با خاموش کردن شعله آتش در قسمتی از این واحد مسکونی به جست و جو در داخل محل پرداختند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: با حضور تیم پزشکی اورژانس، مصدوم حادثه برای ادامه مداوا و انتقال به مرکز درمانی تحویل آنان شد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، حجازی علت وقوع این حادثه را از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی ذکر و اظهارکرد: پس از ایمن کردن محل و تحویل آن به عوامل انتظامی، آتش نشانان با دادن تذکرات ایمنی به ساکنان به عملیات خود پایان دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید