برنده طراحی برتر سال در آلمانی معرفی شد

  • خودرو
  • پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۴۴
    کد خبر :488389

بدون شک صنعت خودروسازی آلمان یکی از پیشرفته ترین در جهان کنونی بوده که الهام بخش دیگر خودروسازان جهان است. همچنین در این کشور تراکم خودروسازان دارای ترافیک بسیاری بوده و کمپانی حاضر برای رقابت کار بسیار سختی را پیش رو دارند.

اما فولکس واگن بعنوان بزرکترین خودروساز این کشور و حتی جهان توانست در این بازار پر رقابت جایزه برترین طراحی سال را از آن خود کند.امسال مراسم انتخاب برترین طراحی های سال در فرانفکورت برگزار شد و در بخش وسایل نقلیهٔ مسافری، فولکس‌واگن توآرگ توانست بالاترین افتخار و جایزهٔ طراحی را از آن خود کند .این خودرو که مورد توجه بسیاری از کارشناسان قرار گرفت به لطف طراحی جذاب و کاربردیش وهمچنین کابین مدرن با فناوری های بالا و عناصر سرگرم کننده موفق به کسب این عنوان شد.

نظر کلیه کارشناسان در خصوص توارگ به شرح ذیل بود:

“نسل سوم توارگ از طراحی فارق از زمان و کاملا ظریف بهره می برد که علاوه بر برخورداری از فناوری بالا و فرم مطلوب توانسته است تمام ویژگی های کلاسیک فولکس واگن را به تصویر بکشد. این خودرو خانوادگی کاملا گیرا و سرگرم کننده است”

«کلاوس بیشاف» مدیر بخش طراحی فولکس واگن در زمان اعلام نتیجه گفت:

“توراگ دارای شخصیت دوست داشتنی است و نیازی به اثبات خود ندارد. ما این شخصیت را در کنار شخصیت برتری طلبی در نسل سوم توارگ تکمیل نمودیم”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید