اسامی شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۴۴
    کد خبر :488331
شهدای حادثه تروریستی

اسامی شهدای حادثه تروریستی حمله به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران که مربوط به لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان بودند اعلام شد.

به گزارش فارس، با اعلام منابع رسمی حادثه تروریستی حمله به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران در جاده خاش به زاهدان مربوط به لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان بوده است.

بنا به گفته منابع آگاه لیست اولیه اسامی به شرح زیر است:
۱-میثم عبدالله زاده

۲-ابراهیم صیادی

۳-محمد صابری

۴-ابوالفضل موسوی

۵-مهدی نوروزی

۶-روح الله بابایی

۷-حیدر براتی

۸-یونس امیری

۹-علیرضا پناه پوری

۱۰-یحیی براتی

۱۱-علی اکبر قبادپناه

۱۲-علی خادمی

۱۳-محسن صفری

۱۴-تقی مهرابی

۱۵-حسین قدیری

۱۶-اسماعیل کرمی

۱۷-سعید سلیمی

۱۸-عباس کوهی

۱۹-داوود میرزایی

۲۰-امید اکبری

۲۱-حسن مجیدی

۲۲-مرتضی فاضل

۲۳-رضا رحیمی

طبق اطلاعیه سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان مراسم شب وداع با این شهدا در شهر اصفهان، فردا بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدای بسیج ناحیه امام صادق (ع) در خیابان کمال اسماعیل و مراسم تشییع پیکر‌های مطهر این شهیدان روز شنبه ۲۷ بهمن در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

پس از تشییع و خاکسپاری شهدای ساکن شهر اصفهان، پیکر بقیه شهیدان برای خاکسپاری به زادگاه هایشان در آران و بیدگل، کاشان، سمیرم، نجف آباد، درچه، شهرضا، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک و چادگان منتقل می‌شود.

در پی نمایش قدرتمندانه ملت بزرگ ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، مزدوران پلید و سرسپردگان پیاده نظام استکبار دیشب در یک حمله تروریستی انتحاری در جاده خاش–زاهدان به یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان ۲۷ نفر از مدافعان مرز‌های میهن اسلامی را شهید و جمعی دیگر از رزمندگان را مجروح کردند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید