با حضور معاون رئیس‌جمهورانجام شد:

افتتاح فاز دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی کاسپین

    کد خبر :488272
تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین

فاز دوم طرح توسعه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین با ظرفیت ۱۲۰۰ مترمکعب در روز با حضور عیسی کلانتری – معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، عبدالمحمد زاهدی – استاندار قزوین، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی – نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان افتتاح شد.

برای ساخت این تصفیه‌خانه ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است و از پساب تصفیه شده برای آبیاری ۳۷ هکتار فضای سبز شهرک صنعتی استفاده می‌شود. در این شهرک ۳۳ کیلومتر شبکه آبیاری قطره‌ای اجرا شده است.

فاز سوم این تصفیه‌خانه نیز از سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت. در این شهرک صنعتی ۳۱۸ واحد مستقر شده که ۲۰۲ واحد پروانه بهره‌برداری گرفته‌اند و بیش از ۸۸۰۰ نفر مشغول کار شده‌اند.

بازدید کلانتری از نمایشگاه دستاوردهای صنایع قزوین

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به همراه استاندار قزوین از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنایع کوچک استان در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد. ۲۰۰۰ محصول از ۲۰۰ شرکت تولیدی در نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان قزوین در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، بازدید از یک شرکت تولیدکننده پلاستیک زیست تجزیه‌پذیر، شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه با محور موضوعات محیط زیست، بازدید از پارک دهکده طبیعت در بوستان باراجین و بازگشایی سه دره از پروژه هفت دره سافاری پارک، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و افتتاح یک شرکت بازیافت شیشه بسته‌بندی در تاکستان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان محیط زیست به استان قزوین است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید