حمله تروریستی به اتوبوس کارکنان سپاه در سیستان و بلوچستان + فیلم

    کد خبر :488075
حمله تروریستی

در جریان حمله ای تروریستی به اتوبوس کارکنان سپاه در سیستان و بلوچستان تعدادی از پرسنل سپاه به شهادت رسیدند.

در حمله انتحاری تروریستی که امشب در محور خاش – زاهدان رخ داد، اتوبوس حامل کارکنان سپاه دچار حادثه شد و تعدادی از پرسنل سپاه در آن به شهادت رسیدند.

برخی منابع خبری تعداد سرنشینان اتوبوس را 40 نفر اعلام کردند، اما هنوز آمار دقیقی از تعداد شهدا و مجروحین اعلام نشده است.

در همین حال، گروهک تروریستی جیش‌الظلم با انتشار بیانیه‌ای، رسما مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با انتشار اطلاعیه‌ای، در خصوص این حادثه اعلام کرد: «در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران، شامگاه امروز( چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه) یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام را که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند، در جاده خاش – زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.

در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودروی مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

اطلاعات تکمیلی متعاقباً به آگاهی ملت شهیدپرور ایران اسلامی رسانده خواهد شد».

بازتاب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این فرزندان غیور ملت ایران، اخبار تکمیلی در خصوص آمار شهدا و مجروحین حادثه را متعاقبا اعلام خواهد کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید