شیائومی Mi 9 همزمان با گلکسی اس 10 رونمایی می‌شود

    کد خبر :487919

بر اساس تیزرهای رسمی منتشر شده توسط شیائومی، این شرکت قصد دارد پرچمدار جدید خود را چند ساعت زودتر از پرچمدار سامسونگ در یکم اسفند رونمایی کند.

شیائومی Mi 9 جدیدترین پرچمدار شرکت موفق چینی است که اولین بار یک ماه پیش با کدنام Cepheus رؤیت شد از آن زمان تاکنون شایعات متعددی در خصوص این دستگاه منتشر شده است؛ اما امروز لی جون (Lei Jun)، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شیائومی تیزری را در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرد که از رونمایی رسمی می ۹ در بیستم فوریه یا یکم اسفند خبر داد. پیش‌بینی می‌شود این رونمایی صرفا در چین انجام بگیرد و رونمایی نسخه‌ی گلوبال به چهار روز بعد در نمایشگاه MWC در بارسلون موکول شود.

علاوه بر تیزر یادشده، حساب ویبوی رسمی شیائومی تصویری از Roy Wang، یکی از سلبریتی‌های چینی منتشر کرده که گوشی می ۹ را در دست دارد. بر اساس این تصویر پرچمدار جدید چینی‌ها دوربین اصلی سه‌گانه خواهد داشت.

دوربین سه‌گانه‌ی می ۹ چینش عمودی خواهد داشت. اطراف سنسور اول را حلقه‌ای رنگی دیده می‌شود که می‌تواند شیشه‌ای رنگی یا نور LED باشد. البته فلش LED نیز کمی پایین‌تر از سه سنسور دوربین تعبیه شده است.

سمت راست دستگاه، همانند گذشته میزبان دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور است؛ اما در سمت چپ برخلاف مدل‌های قبل کلید فیزیکی جدیدی مشاهده می‌شود که احتمالا دکمه‌ی اختصاصی اجرای دستیار هوشمند Xiaoai است.

لی جون پیش‌تر مدعی شده بود که می ۹ دارای قابلیت شارژی سریع‌تر از ردمی نوت ۷ خواهد بود؛ بنابراین، با توجه به ادعای لی جون، اگر به اطلاعاتی که از مؤسسه‌ی 3C درز کرده بود نیز اطمینان کنیم، می‌توانیم تقریبا مطمئن باشیم که می ۹ امکان شارژ ۲۷ واتی دارد.

سایر مشخصات پرچمدار جدید چینی‌ها، اسنپدراگون ۸۵۵، مودم X24، رم ۶ و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت و شروع قیمت حدودا ۴۳۶ دلاری را شامل می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید