69 درصد داوطلبان کنکور کارت شرکت در آزمون دریافت کرده اند

    کد خبر :48775

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا صبح امروز(سه شنبه) 69 درصد داوطلبان شرکت در کنکور سال 96 نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کرده اند.
[69 درصد داوطلبان کنکور کارت شرکت در آزمون دریافت کرده اند]

حسین توکلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: داوطلبان تمامی پنج گروه آزمایشی آزمون سراسری سال 96 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تا ساعت 24 فردا(چهارشنبه 14 تیر ماه) فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org نسبت به دریافت کارت و پرینت آن اقدام کنند.
وی ادامه داد: از مجموع 930 هزار و 208 داوطلب کنکور سراسری 96 تا صبح امروز سه شنبه تعداد 650 هزار و 135 داوطلب معادل 69.89 درصد نسبت به دریافت کارت خود از طریق سایت سنجش اقدام کرده اند.
توکلی خاطر نشان کرد: داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند، باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه های آزمایشی دوم و سوم (گروه­ های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش توصیه کرد: داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به این روش اقدام و بر اساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.
توکلی بیان داشت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­ دار الزامی است.
آزمون سراسری سال 96، روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیر ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید