فعال رسانه ای عرب: تولیدات رسانه های ایران درمورد فلسطین قابل تقدیر است

    کد خبر :48772

مدیر شبکه ماهواره ای فلسطین الیوم گفت: تولیدات رسانه های جمهوری اسلامی ایران درخصوص فلسطین بسیار قابل تقدیر است و دیگر کشورهای اسلامی نیز باید با الگوگیری از فعالیتهای ایران در همین مسیر گام بردارند.
[فعال رسانه ای عرب: تولیدات رسانه های ایران درمورد فلسطین قابل تقدیر است]

انور ابوطه روز سه شنبه در حاشیه نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر لزوم برجسته تر کردن موضوع مقاومت در بین کشورهای اسلامی تاکید و بیان کرد: محور مقاومتی که امروز در جهان اسلام شکل گرفته باید توسط رسانه تقویت شود تا در نهایت بتواند دستاوردهایی همچون آزادی فلسطین را به همراه داشته باشد.
وی افزود: برگزاری نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی در مشهد در همین راستان بسیار مفید و ارزشمند است.
مدیر شبکه ماهواره ای فلسطین الیوم ادامه داد: باید در طول سال این ارتباط تقویت شود تا رسانه های کشورهای غربی نتوانند موضوعات فرعی و بی ارزش را در بین افکار عمومی جامعه مطرح کنند.
وی گفت: کشورهای غربی سعی در از بین بردن موضوع فلسطین در افکار عمومی را دارند لذا رسانه های کشورهای اسلامی باید بیش از گذشته به موضوع فلسطین توجه کنند.
ابوطه افزود: رسانه های غربی تلاش می کنند وضعیت فلسطین عادی جلوه داده شود و روابط کشورهای مختلف با رژیم صهیونیستی گسترش یابد. این ر حالی است که باید موضوع فلسطین همیشه از دغدغده های اصلی جهان اسلام باشد.
وی ادامه داد: تولید برنامه های فاخر و ارزشمند با رویکرد بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین از جمله رویکردهایی است که باید بیش از پیش و بطور فزاینده مد نظر رسانه های اسلامی قرار گیرد.
نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای کشورهای اسلامی با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور در مشهد امروز پس از سه روز برپایی آن پایان می یابد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید