اعلام زمان برگزاری مرحله پایانی لیگ‎های برتر اینلاین هاکی زنان و مردان

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۳۴
    کد خبر :487680

کمیته مسابقات اینلاین هاکی فدراسیون اسکیت، زمان مرحله پایانی لیگ‎های برتر این رشته در دو بخش زنان و مردان را اعلام کرد.

مرحله پایانی نهمین دوره رقابت‎های لیگ برتر اینلاین هاکی (اسکیت هاکی) بانوان یکم اسفندماه سال جاری طی 3 روز و به میزبانی مجموعه اسکیت هایپر تهران برگزار خواهد شد.

مرحله پایانی این رقابت‎ها در حالی پیگیری خواهد شد که پس از برگزاری 9 بازی تیم‎ ام دات آر تهران با 16 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‎های ارتش انقلاب و قصر یخ تهران به ترتیب با 14 امتیاز و تنها به دلیل برتری ارتش انقلاب در بازی روبه‌‎رو دوم و سوم هستند. در این فصل از رقابت‎های لیگ برتر اینلاین هاکی بانوان 8 تیم حضور دارند.

همچنین مرحله پایانی یازدهمین دوره رقابت‎های لیگ برتر آقایان، 8 لغایت 10 اسفندماه سال جاری در سالن اسکیت هایپر تهران برگزار خواهد شد. لیگ برتر آقایان در دو گروه 6 تیمی پیگیری می‎شود که ای فیت پروی تهران با انجام 8 بازی و کسب 16 امتیاز صدرنشین گروه نخست است. در این گروه ای فیت پروی همدان با یک بازی کمتر و 12 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. در گروه دوم این مسابقات هم سایمان تبریز با 14 امتیاز اول و قصر یخ (ب) هم با 10 امتیاز در رده دوم ایستاده است.

به گزارش تسنیم ،بر اساس اعلام رسمی کمیته اینلاین هاکی فدراسیون اسکیت، رقابت‎های قهرمانی کشور دستجات آزاد رده‎های سنی جوانان و نوجوانان پسر هم 23 و 24 اسفند ماه در باشگاه میثاق برگزار می‎شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید