به روز رسانی می نیسان راگ اسپرت برای سال 2020

  • خودرو
  • چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۱۳
    کد خبر :487650

نیسان کراس اوور راگ اسپرت محبوب خود را با افزودن تجهیزات استاندارد برای سال 2020 جذاب تر می کند.

گفته می شود مهم ترین تغییر در این خودرو افزودن Safety Shield 360 نیسان به آن است که مجموعه تکنولوژی های کمک راننده پیشرفته این خودروساز است. این ویژگی ها شامل هشدار ترافیک پشت، هشدار تغییر مسیر، نور بالای خودکار و غیره است. در مدل کنونی این خودرو، این ویژگی ها تنها در نسخه های SV و SL موجود هستند اما برای 2020 به صورت استاندارد در تمام مدل های راگ اسپرت ارائه خواهند شد.

راگ اسپرت علاوه بر Safety Shield 360 نیسان به طیفی از ویژگی های جدید نیز مجهز شده که شامل ProPILOT، سیستم کروز کنترل انطباقی این خودزوساز با تمرکز بر لاین و اپل کارپلی و اندروید اتو در سیستم صوتی ارتقا یافته است.

بی شک بدنه این خودرو نیز برای مدل 2020 ارتقا یافته است. در قسمت جلوی این خودرو کاپوتی جدید و نسخه ای اصلاح شده از جلوپنجره V-Motion نمادین نیسان تعبیه خواهد شد. سپر جلوی این خودرو نیز تغییر یافته و چراغ های عقبی نوین نیز برای آن تعبیه می شود.

مجموعه ای از رینگ های آلیاژی 19 اینچی به همراه دو رنگ بدنه جدید برای این خودرو ارائه می شود. لیمویی متالیک نیترو و نارنجی متالیک Monarch پالت رنگ این خودرو را روشن تر می کنند.

زیر کاپوت نیسان راگ اسپرت 2020 موتور آشنای 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت 141 اسب بخار تعبیه می شود. یک گیربکس اتوماتیک CVT نیز به همراه این موتور ارائه می شود. همچون قبل، مشتریان می توانند از بین ساختارهای دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ فعال این خودرو انتخاب داشته باشند.

 

راگ اسپرت جدید با بدنه به روز شده و آپشن های ارتقا یافته خود بیش از پیش از راگ بزرگ تر متمایز می شود. گمان می رود این مدل 2020 از فصل پاییز به فروش برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید