گزینه‌های «شفر» برای پر کردن جای خالی غایبان استقلال

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۴۱
    کد خبر :487507

تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل تراکتورسازی دو بازیکن کلیدی‌اش را در اختیار ندارد و وینفرد شفر باید از داشته‌های دیگرش برای پر کردن جای خالی این دو استفاده کند.

تیم فوتبال استقلال در حالی باید در هفته هجدهم مقابل تراکتورسازی به میدان برود که دو بازیکن کلیدی این تیم در فاز دفاعی غایبان مهم آبی پوشان در این بازی هستند.

فرشید باقری و محمد دانشگر با کارت زردی که مقابل پیکان دریافت کردند برای این بازی مهم محروم شدند تا غایبان بزرگ بازی باشند و شفر باید جای خالی این دو بازیکن که از ارکان مهم تیمش هستند را پر کند.

پژمان منتظری، روزبه چشمی و آرمین سهرابیان نفراتی هستند که قابلیت حضور در قلب خط دفاعی را دارند. شاید قابل پیش بینی ترین کار شفر، استفاده از زوج منتظری – چشمی در مرکز دفاعی آبی پوشان برای این بازی باشد. اما از آنجایی که باقری محروم است شاید شفر ناچار به استفاده از ترکیب دیگری باشد.

غیبت باقری در میانه میدان آبی ها را نگران کرده است بخصوص که علی کریمی هم تازه از بند مصدومیت رها شده و شرایط بازیکن کناری او مهم است.

امید نورافکن می تواند در این بازی گره گشا باشد و اگر علی کریمی شرایط حضور در بازی را داشته باشد، کنار او قرار می گیرد تا زوج چشمی-منتظری هم در قلب خط دفاعی شکل بگیرد. اما اگر به هر دلیلی علی کریمی در ترکیب ثابت قرار نگیرد، آنگاه باید شاهد زوج چشمی-نورافکن در مرکز زمین باشیم.

به گزارش مهر، دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی از هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ جمعه ۲۶ بهمن به میزبانی تراکتورسازی و در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید