سرمربیان تیم‌های ملی گلف منصوب شدند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۳۰
    کد خبر :487401

طی احکام جداگانه‌ای از سوی رئیس فدراسیون گلف، سرمربیان رده‌های مختلف سنی تیم‌های ملی گلف کشور در دو گروه بانوان و آقایان منصوب شدند.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، بر اساس این احکام که توسط “دکتر حمید عزیزی” رئیس فدراسیون صادر شد، حسن کریمیان به عنوان سرمربی تیم ملی گلف آقایان در رده سنی 18-55 سال، “گودرز مولایی” به عنوان سرمربی تیم ملی گلف پسران زیر 18 سال، “داود اوسطی آشتیانی” به عنوان سرمربی تیم ملی گلف آقایان در رده سنی بالای 55 سال، “نگار صیادی” به عنوان سرمربی تیم ملی گلف بانوان در رده سنی بالای 18 سال ، “زیبا مردانی” به عنوان سرمربی تیم ملی گلف بانوان در رده سنی زیر 18 سال منصوب شدند.

متن احکام سرمربیان به شرح ذیل است:
سلام علیکم؛
با احترام، نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه آموزش و مربیگری، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان “سرمربی تیم ملی گلف جمهوری اسلامی ایران” منصوب می نمایم.
شایسته است ضمن برنامه ریزی منظم و منطبق با قوانین فدراسیون ملی و فدراسیون های بین المللی و با بهره گیری از تجارب و ظرفیت های موجود در جهت ارتقاء رتبه تیم ملی کشور عزیزمان، ایران اسلامی در رتبه بندی جهانی و آسیایی با چشم انداز المپیک های آتی اهتمام لازم معمول گردد.
توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید